Internservicemedarbetare till E-hälsomyndigheten
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-11-12
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-11-12Om tjänstenNu söker vi en medarbetare till E-hälsomyndigheten där du kommer tillhör enheten Internservice som är en del av avdelningen myndighetsstöd med fokus på support och service. Inom enheten finns funktioner för administration, lokalfrågor, intern-IT samt digitalt stöd. Rollen som internservicemedarbetare är mycket varierande.
I ditt ansvar ingår att få kollegornas arbete på kontoret att fungera väl. Din arbetsdag kommer att vara varierad, många frågor dyker upp oväntat och behöver åtgärdas direkt - detta är ett jobb för dig som gillar när det händer många olika saker och som vill ta eget ansvar.
Dina arbetsuppgifter• Ta emot leveranser och paket
• Ge stöd vid större möten - ställa i ordning mötesrum och ordna med förtäring m.m.
• Hantera felanmälningar
• Hålla kontakt med leverantörer av Facility Management, hyresvärd och hantverkare
• Skalskydds-, brand- och larmfrågor
Du kan också behöva vara beredd på att vara backup till myndighetens IT-tekniker på plats. Här kan uppgifterna t.ex. bestå i att lämna ut IT-utrustning samt supportera när de digitala mötesrumslösningarna inte fungerar tillfredsställande.
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start den 2026-01-07 och beräknas till och med 2026-04-30 under ordinarie medarbetares tjänstledighet.
Arbetet utför på plats i E-hälsomyndighetens lokaler, St Eriksgatan 117 i Stockholm under kontorstid vardagar
mellan kl. 08.00-17.00.
Krav för tjänsten:
• Slutförd gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning.
• Erfarenhet av arbete med utformning av lokaler exempelvis inom reception, butik, hotell eller kontorsmiljö.
• Aktuell erfarenhet av administrativt arbete t.ex. mötesbokning, protokollskrivning, bokningar och/eller framtagande av underlag.
• Aktuell erfarenhet av arbetet inom flera dataprogram/system så som Word, Excel och Outlook.
• Du behärskar svenska och engelska på en hög nivå inom såväl tal som skrift
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM.
Meriterande för tjänsten:
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom statlig förvaltning
• Erfarenhet av arbete med skalskydds- och larmfrågor
• Erfarenhet av arbete med teknisk utrustning, hård- och mjukvara
Om dig
Vi söker dig som är mycket serviceinriktad, flexibel, strukturerad och initiativrik. För att trivas och göra ett bra jobb ser vi gärna att du är självgående och har en hög personlig mognad. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Urval sker löpande, sista ansökningsdag är 2025-11-21
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco 's växel 010 - 173 73 00 eller e-post:
anki.arnquist@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
https://www.adecco.com/sv-se Kontakt National Recruiter
Anki Arnquist
Anki.Arnquist@adecco.se Jobbnummer 9600399