Interimskonsult inom HR/Organisation
Telin Rekrytering & Konsult Syd AB / Ekonomichefsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telin Rekrytering & Konsult Syd AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-09-28Om tjänstenHar du flerårig erfarenhet från HR-arbete och är redo för ett utvecklande steg i karriären? Drivs du av att stötta och hjälpa andra människor att utvecklas?
Vi är alltid på jakt efter kompetens inom HR och organisation. Vi har en stor bredd och samarbetar med flera spännande kunder i Kalmar län som har ett tillfälligt resursbehov för kortare eller längre interimsuppdrag.
Det finns många orsaker till varför ett företag satsar på en interimslösning. Ofta i samband med en omorganisation, merge, verksamhetseffektivisering, arbetstoppar eller föräldraledighet. Det kan till exempel handla om en blandning av operativt arbete och strategiskt arbete.
Du får med andra ord möjlighet att vara med på en utvecklande resa hos flera olika företag, uppleva olika affärsmodeller och företagskulturer, och framförallt möta många intressanta människor.
KvalifikationerVi söker dig som har flerårig erfarenhet från kvalificerat HR-arbete och gärna en eftergymnasial examen inom HR, beteendevetenskap eller annan utbildning som är lämplig för rollen.
Som person är du lyhörd och en personkännare som har förmågan att få dina medmänniskor omkring dig att känna sig trygga. Du är en problemlösare och har en mycket god kommunikationsförmåga och sociala färdigheter som hjälper dig att bygga goda relationer.
Du tar ett stort ansvar för din uppgift och du levererar alltid ditt arbete i tid och med högsta kvalité.
För att lyckas i rollen krävs det att du är flexibel och har ett genuint engagemang som gör att du snabbt kan sätta dig in i verksamheten. Att du är initiativtagande och brinner för personal och organisationsfrågor är något vi värdesätter högt.
Uppdraget kräver att du är en mycket god användare av MS Office. Du har också erfarenhet av olika personal- och affärssystem och har lätt för att använda dem.
Dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både i tal och skrift.
B- körkort och egen bil är en fördel.
Om arbetsgivaren:
Telin Rekrytering & Konsult och vår kund blir din uppdragsgivare och du utför arbetet på plats hos dem i deras miljö eller på distans.
Uppdragets omfattning kan vara på 50-100 %, med start enligt överenskommelse.
Längden på uppdraget varierar men är sällan kortare än 2-3 månader.
Vi tillämpar juridiskt säkerställda underkonsultavtal.
Hur du ansöker:
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR.
För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post
linda@telinrekrytering.se Välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Interimsuppdrag Interimsuppdrag
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Petersson 070-3774574
FöretagTelin Rekrytering & Konsult Syd AB
AdressTelin Rekrytering & Konsult Syd AB
Skeppsbrogatan 47
39231 Kalmar
KontorsadressSkeppsbrogatan 47 39231 Kalmar
Jobbnummer 4373615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.