Interim CRM-ansvarig

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Vår kund söker en driven medarbetare som ska ansvara för medlemsregistret. Tjänsten är placerad på Administrativa avdelningen. Du ska ansvara och utveckla medlemsrelationer och ser till att processer i CRM systemet förs ut i organisationen och följs.

Organisationen präglas av en kultur med starkt medlemsfokus vilket förutsätter ett serviceinriktat förhållningssätt och ständigt förbättringstänk. Du har förmågan att bidra till att systemet används till sin fulla potential. Det är viktigt att du är med i hela utvecklingsprocessen och du är en central resurs i organisationen med ditt kunnande om medlemsregistrets användbarhet.

Publiceringsdatum
2017-04-10

Dina arbetsuppgifter
• Ansvarig för att planera, skapa och genomföra alla CRM-aktiviteter och kampanjer
• Löpande arbete med analys, optimering, test och uppföljning
• kontaktperson avseende CRM
• Kvalitetssäkring och utveckling av CRM systemet

Profil
Du är en analytisk person med goda projektledaregenskaper. Då du kommer att ha många kontakter både internt och externt måste du kunna hantera och olika typer av relationer på ett bra sätt. Det är en förutsättning att du är en team-spelare med en prestigelös hållning i arbetet som kräver stor flexibilitet, men att du till stor del klarar att ta egna initiativ och arbetar självständigt.

Du har relevant akademisk utbildning. Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice och erfarenheter av CRM-system samt Office-paketet behövs. Du har erfarenheter av att leda och samordna. Det är meriterande om du har erfarenhet från tidigare arbete inom medlemsorganisationer. Du har även förmågan att uttrycka dig väl på både svenska och engelska.

För att trivas och fungera bra i tjänsten behöver du ha förmågan att se till helheten och förstå medlemsregistrets roll i organisationen. Det är dessutom viktigt att du stimuleras av att arbeta i och förbättra användbarheten i medlemsregistret. Din roll kräver att du är kvalitetsmedveten och utvecklingsorienterad i alla delar.

Rollen är ett interimuppdrag på ca 6 månader med arbetsplats i centrala Stockholm. Du kan arbeta som underkonsult eller med anställning hos oss. För mer information är du välkommen att kontakta Charlotte Brasch tel 0730-425064 eller Pernilla Svensson 0706-808001.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Brasch charlotte.brasch@jurekexecutive.se 0731-42 50 64

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3430317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: