Innovativ Assistans söker samordnare

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Linköping, Mjölby, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se









Innovativ Assistans ska vara ett komplement till Humana Assistans. Bolaget kommer att ha en lokal prägel med utgångspunkt i Linköping i Östergötland. Vi söker nu en Samordnare med kund- och assistentansvar till vår nystartade enhet. God känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med utgångspunkt från Linköping.

Arbetsuppgifter: Som samordnare är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Även nyrekrytering av kunder ingår. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är mycket varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Rekrytering av arbetsledare och assistenter ingår.

Att arbeta som samordnare ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.

Kvalifikationer: Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord nära, nyskapande och omsorgsfull. Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättning är det ett stort plus.

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Du ska verka ute på fältet, nära kunden och de personliga assistenterna.

God IT vana, körkort och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett spännande, fritt och omväxlande arbete i ett nystartat företag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter. Vi arbetar inte för att bli störst utan bäst!

På Innovativ Assistans förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Du bör vara kreativ, nytänkande och väldigt flexibel.

För rätt person erbjuder vi god lön, generösa personalförmåner, förtroendearbetstid och tjänstebil.

Skicka in din ansökan senast 20170228 till: Urval sker löpande. Har du frågor kring tjänsten, kontakta Thommie Carlsen 0707-809064



Sök via länken nedan

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-02-02

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Badhusgatan 5
58222 Linköping

Kontorsadress
Badhusgatan 5

Jobbnummer
3297232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: