Innesäljare till SuperOffice CRM
Express Rekrytering Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Express Rekrytering Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige I rollen som innesäljare kommer du arbeta brett, både nära försäljnings- och marknadsorganisationen. Detta innebär bland annat:
- Kvalificering och analys av inkommande leads.
- Prospektering, primärt via telefon och e-post.
- Mötesbokning och/eller direktförsäljning via telefon.
- Projektledning och koordinering av sälj- och marknadsaktiviteter som t.ex. seminarier och mässor.
- Stötta marknadschefen med marknadsföring och varumärkesbyggande aktiviteter i sociala medier.
- Administration av sälj- och marknadsaktiviteter i vårt egna CRM-system.
Nyckelord
Innesäljare, säljare, försäljning, mötesbokare, telemarketing, callcenter, account manager, kundmötesbokare, marknadskoordinator, marknadsassistent, innesälj, inhouse sales, telefonförsäljning, telefonsäljare.
SuperOffice är en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar och erbjuder ett av marknadens mest användarvänliga och uppskattade CRM-system. Vi söker nu dig som älskar att kommunicera med människor och som vill utvecklas vidare inom både försäljning och marknadsföring!
Hos oss på SuperOffice har du chansen att få representera ett starkt varumärke och hjälpa andra säljorganisationer att nå sina mål genom vår prisbelönta CRM-lösning. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö och en spännande roll i ett ungt och framgångsrikt säljteam. Här har du alla möjligheter att utvecklas, ta ansvar och växa.
Placering: Antingen på vårt Göteborgskontor (nära Göteborgs central) eller Stockholmskontor (Vasastan).
Kvalifikationer:
• Erfarenhet av mötesbokning och/eller uppsökande försäljning, gärna via telefon.
• Erfarenhet av att koordinera och projektleda olika aktiviteter
• Övergripande förståelse för CRM, Customer Relationship Management.
• Meriterande om du har erfarenhet av försäljning av mjukvara, t.ex. inom CRM.
• Svenska och engelska i tal och skrift.
• Ha ett stort intresse och en tydlig målsättning att få utvecklas inom försäljning och marknadsföring.
Som person är du resultatorienterad, kommunikativ och uthållig. Du triggas av att göra affärer samtidigt som du har förmågan att sätta dig in i kundens behov. Vidare är du strukturerad och kan ta egna initiativ.
I och med att rollen är ny kommer du ha stor möjlighet att själv påverka din egen arbetsdag och framgång. På sikt finns det goda karriärmöjligheter inom bolaget, både i Sverige och utomlands.
Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar på B2B-marknaden. Fördelarna med ett CRM-verktyg är ovärderliga. Vi har hjälpt tusentals kunder att hitta, vinna och utveckla sina kunder. 2015 vann vi för fjärde gången PC Worlds "Bäst i Test". Det är vi väldigt stolta över. SuperOffice är ett internationellt företag med egna kontor i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Nederländerna, England och Schweiz.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning med sedvanlig inledande provanställning.
Publiceringsdatum2017-03-20ErsättningMöjlighet till bonus. Tjänstepensionslösning. Friskvårdsbidrag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLeif Lindblad 070-1970292
FöretagExpress Rekrytering Sverige AB
AdressExpress Rekrytering Sverige AB
Ynglingagatan 14
11347 Stockholm
KontorsadressYnglingagatan 14
Jobbnummer 3388785
Observera att sista ansökningsdag har passerat.