Innesälj & support till Kundteamet i PublicInsight

PublicBusiness Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PublicBusiness Sweden AB i Stockholm

PublicInsight
PublicInsight är ett ungt bolag med engagerade medarbetare med mångårig erfarenhet av att driva förändring inom den offentliga sektorn. PublicInsight erbjuder ett ekosystem av digitala tjänster som fungerar som genvägar till de offentliga affärerna. Vi bidrar till ökad insikt om den offentliga marknaden, vi skapar grund för bättre affärer samtidigt som vi bidrar till en större transparens, ökad effektivitet och attraktivitet för den offentliga affären.

Rollen
Vi har tagit avstamp med en rykande fart och behöver utöka vårt Kundteam! Vi är i behov av en strukturerad och vetgirig "doer" som är duktig på, och drivs av, att hantera människor och affärsrelationer. Läs vidare om du har erfarenhet av sälj och support och tycker att det är spännande med korta beslutsvägar och att våga testa och lyckas... och att testa och lära.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera kundförfrågningar främst via mail men även telefon och andra kanaler och arbeta aktivt med service och försäljning.
Vi rekryterar gärna olikheter till våra team så det är viktigt att du känner dig trygg i en miljö där vi kan tycka olika. Du behöver också kunna uttrycka dina personliga mål, så du kan få stöd i att nå dem och bidra till teamets framgång
Vi vill se att du är grym på att prioritera, balansera ditt arbetsliv och ta vara på din hälsa för en sund vardag. En av våra mest slående förmåner för att underlätta detta är Min fredag, som vi gärna berättar mer om när vi ses.

Ditt ansvar:
Självständigt hantera daglig kontakt med kunder och intressenter
Ansvar för att leverera enligt SLA
Arbeta strukturerat för att nå våra mål
Ta initiativ till utveckling av våra tjänster och team

Krav på erfarenhet:
Minst 1 års erfarenhet av sälj och-/eller support
Erfarenhet av ärendehanteringssystem såsom Freshdesk eller Zendesk
Erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system, som säljare eller säljstöd

Vi önskar se att du som söker:
Är målinriktad, nyfiken och gillar när det händer saker
Kan och vill arbeta självständigt och som viktig del av teamet
Har en hög digital mognad och erfarenhet av Office 365
Har en god kommunikativ förmåga både muntligt och skriftligt i svenska


Vem är din blivande chef?
Jag heter Sofia Janevi och älskar smidig support och ett kundvänligt tänk. Min erfarenhet kommer från olika chefsroller i snabbväxande serviceorganisationer av olika storlek. I det dagliga arbetet värdesätter jag rak och tydlig kommunikation, ordning och reda och jag lägger hög vikt på att se och stötta mina medarbetare.

Vad erbjuder PublicInsight?
En tillsvidareanställning på en personlig och engagerad arbetsplats.
Frihet under ansvar med jordnära kollegor.
Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
Kontorstider och möjlighet att arbeta på distans.
"Min fredag", friskvård och en rad andra förmåner.

Start: Vi ser gärna dig på plats i maj/juni och anpassar startdatum efter rätt kandidat.
Omfattning: Heltid. Anställningen görs formellt i PublicInsights dotterbolag PublicBusiness.
Arbetstid: måndag- fredag, kontorstider
Placering: Stockholm
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Publiceringsdatum
2021-03-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-25

Adress
PublicBusiness Sweden AB
Sankt Eriksgatan 121 B
11343 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
PublicBusiness Sweden AB (org.nr 559264-7910)
Sankt Eriksgatan 121 B (visa karta)
113 43  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: sofia.janevi@publicinsight.se

Jobbnummer
5665354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PublicBusiness Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PublicBusiness Sweden AB: