Inköpsassistent till växande teknikföretag

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en teknikintresserad person med ekonomiskt tänk? Då är detta en tjänst för dig!
Vi söker för kunds räkning en inköpsassistent med ekonomiskt tänk kombinerat med ett tekniskt intresse till ett växande företag som arbetar med tekniskt avancerade produkter.

Dina arbetsuppgifter
Som inköpsassistent har du ett varierande arbete med ansvar från inköp till leverans hos kund. Arbetet är projektbaserat och du behöver vara flexibel och känna dig bekväm med att hantera nya rutiner vid nya projekt.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Orderläggning
• Förhandling med leverantörer
• Utveckla produkter/relationer med leverantörer
• Övergripande ansvar för produkter
• Hantering av kvalitét, pris, leverans

På detta företag får du chans att arbeta med tekniskt avancerade produkter, roliga kunder och kunniga kollegor.

Om företaget
Vår kund är ett tillväxtbolag som utvecklar och tillverkar innovativa, högteknologiska lösningar till fordonsindustri. Företaget är beläget strax norr om Göteborg.

Din profil
Som inköpsassistent är du samarbetsvillig, driven och värnar om relationer.
Du är social och har lätt för att kommunicera med kollegor och kunder. För att lyckas som inköpsassistent är du noggrann och strukturerad i din planering.

SKALL krav:
• Utbildning på gymnasienivå inom ekonomi eller erfarenhet av inköp eller ekonomi

Meriterande:
• Kört maskin eller annat från produktion
• Teknikintresse
• Vana av verkstad

Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: 24/3
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid
Ort: Göteborgsområdet


Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser framemot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-02-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 10693
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Andréasson anna.a@framtiden.com 0761642678

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
51250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3318569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: