Inköpsassistent till snabbväxande företag utanför innerstan!

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker en inköpsassistent till vårt snabbväxande kundföretag med placering strax söder om Stockholms innerstad. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att anställas av Placera Personal och arbeta ute hos kundföretaget. Därefter finns mycket goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. För rätt person finns möjlighet att växa och utvecklas organisationen.  

Tjänsten
Du kommer att arbeta i ett team om 4 personer på vår kunds inköpsavdelning, och rapportera till inköpschefen. 

Publiceringsdatum
2015-03-12

Dina arbetsuppgifter
Som Inköpsassistent kommer du:

• Avlasta avdelningen i det operativa arbetet
• Hantera leveransbevakning
• Ansvara för orderbekräftelser
• Arbeta i Excel
• Diverse annan tillkommande administration

Kvalifikationer
För att passa för rollen har du:

• Ett års erfarenhet från administrativt arbete
• Flytande kunskaper i Svenska
• Gymnasieutbildning
• Meriterande med goda kunskaper i Excel

Som person är du lösningsorienterad, engagerad, och har en ådra för service. Vidare är du strukturerad och prestigelös i ditt sätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du drivs av att ge bästa service mot interna kollegor, såväl som externa kontaktpersoner. 

Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.

Sökord: inköpsassistent, inköp, administratör, administration

Arbetstider och omfattning
Heltid Start: Omgående Omfattning: Heltid, kontorstider mån-fre Uppdragets längd: Konsultuppdrag i 9 månader med goda möjligheter till förlängning

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-11
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Forsberg lf@placerapersonal.se

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2201640

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: