Inköps-/Logistikassistent

Randstad AB Malmö / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Malmö, Staffanstorp, Lund, Landskrona, Skurup eller i hela Sverige

The Safegate effect
Safegate improves airline and airport performance by providing integrated solutions for more and safer aircraft movements. Safegate’s airfield systems have been installed at more than 300 major
airports on all five continents. Every four seconds, around-the-clock, a plane docks with the aid of Safedock. Safegate is truly a global company with offices in Denmark, France, UK, Dubai, Australia,
US with HQ in Sweden. Safegate is expanding rapidly and will 2008 reach a turnover of 562 MSEK thanks to 85 very competent employees. Please visit www.safegate.com for further information. Born to be
global? Then you are ready to join the Safegate Group  

Publiceringsdatum
2009-05-27

Beskrivning
Safegate International AB är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför lösningar för att säkert och effektivt leda och kontrollera flygplan på marken. Safegate är
världsledande när det gäller individuell styrning av flygplatsljus samt parkering av flygplan. Safegate erbjuder en internationell miljö, med människor som är intresserade, engagerade och som brinner
för verksamheten. Du kommer in i en spännande bransch och får arbeta med hightech produkter. Med de rätta drivkrafterna har du goda utvecklingsmöjligheter 
Till vår Supply Chain avdelning med placering i Malmö söker vi nu en Inköp/Logistikassistent. 
Rollen som Inköps-/Logistikassistent passar dig som tycker om att ha många och täta kontakter med olika människor. Du kommer i huvudsak att arbeta med administration inom inköp, kundorderhantering,
reklamationer och hantera transporter. Fokus ligger på orderhantering och ditt viktigaste verktyg är datorn. Du kommer att ingå i ett team bestående av fyra personer där alla fokuserar på att hålla en
hög servicenivå för våra kunder.  
I dina arbetsuppgifter ingår förutom allmänt inköpsarbete bl a att:
•   Arbeta nära våra leverantörer och se till att leverans till kund sker i tid.
•   Analysera behov av inköp av och säkerställa leverans
   till produktion och våra projekt.
•   Hantera Import och Export. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och gillar ordning och reda samt snabba beslut i ett högt tempo. Du är dessutom duktig på att planera och du ska ha goda
PC-kunskaper, framförallt i Office-paketet. Eftersom våra leverantörer och kunder även finns utanför Sverige ska du behärska engelska väl i tal och skrift. Ytterligare språk såsom franska och tyska är
meriterande. Har du internationell erfarenhet är det meriterande.  Som person ser vi att du är en god administratör, handlingskraftig, utåtriktad, kreativ problemlösare, kvalitetsmedveten och har lätt
för att bygga nätverk, såväl internt som med kunder och leverantörer. Det är viktigt att du drivs av att göra våra kunder nöjda.  
Tjänsten
Tjänsten är ett vikariat till och med augusti 2010. Tillträde snarast.
Då vi gör ett löpande urval ser vi din ansäkan omgående.

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad AB.  Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotta Lundblad på telefon 040 698 08 02.

Arbetstider och omfattning
Vikariat tom augusti 2010

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-07
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Charlotta Lundblad, +46 040 6980802

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
457692

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: