Inköpare/utvecklare
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Inköpare/utvecklare
Har du erfarenhet av att jobba med inköp och dessutom varit med vid framtagning och implementering av inköpssystem då kan detta jobb bli ditt.
Vill du hjälpa en av våra kunder med att få till deras inköpsrutiner och förmedla det färdiga resultatet på ett professionellt och rationellt sätt så kan detta vara din chans att visa vad du går för.
Hur ser din arbetsdag ut?
Din primära arbetsuppgift blir att bygga upp en inköpsavdelningens fasta rutiner och administrativa system för att säkerställa effektivitet och kvalité. Tanken är att dessa rutiner ska vara färdiga och implementeras innan årsskiftet. Till en början kommer ditt jobba att handla om att på bästa sätt sätta dig in i verksamheten och få en förståelse för befintliga rutiner och processer för att därefter kunna förbättra dem. Det finns inget systemstöd idag och inköpshanteringen är uppdelad på flera personer. Därför kommer ditt ligga på ditt ansvar att hitta ett lämpligt administrativt system att jobba vidare med.
Vem trivs här?
Har du vana av att jobba med inköpsfrågor, helst inom industrin och har en god kommunikativ förmåga så kommer du att lyckas i denna roll. Givetvis är det en merit om du har erfarenhet av att införa ett administrativt system och är medveten om hur viktiga rutiner är för att utveckla inköpsprocessen.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Kontor, administration & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom snar framtid därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.
Vid frågor rörande rekryteringsarbetet kontakta Carolina Sevä på 0920-27 10 74
Publiceringsdatum2013-05-21Arbetstider och omfattningHeltid ca 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarolina Sevä 070-2492060
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ
Jobbnummer 1558645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.