Inhouse söker växeltelefonist till konsultbolag

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Vi söker nu för kunds räkning en växeltelefonist till ett stort internationellt konsultföretag i centrala Stockholm, med start omgående. Vi ser gärna att du idag arbetar i en reception eller växel där du dagligen hjälper och vägleder dina kunder och ger dem exemplarisk service. Du är van vid att använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg samt har en god kommunikativ förmåga. Du ska tycka om att kombinera service med administrativa uppgifter. Du tar emot och kopplar samtal vilket kräver bra struktur för rutiner och bra inblick på företagets organisation. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och med hjälp av din kommunikativa förmåga sammankoppla dem med rätt person. Interna mailförfrågningar rörande växel och uppdateringar ingår i de administrativa arbetsuppgifterna.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Vi söker dig som vill arbeta i ett högt tempo, är flexibel och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från växelarbete, men det är inte ett krav. Som telefonist brinner du för att ge god service och du trivs med daglig kundkontakt över telefon. Du är en representativ person som alltid erbjuder bästa service både på svenska och engelska. Arbetstiderna är mellan 07.30-18.00. Vi ser att du har 2-3 års erfarenhet från arbete inom service och är van att sätta kunden i fokus. Genom ett professionellt bemötande drivs du av att överträffa kundens förväntningar.

Din profil / Your profile

Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du kan arbeta effektivt ensam men trivs även i team då du är en social person. Du skall tycka det är kul med teknik och gärna ha växelvana. Då du kommer att vara företagets röst utåt söker vi dig som är representativ, glad och utåtriktad. Vidare tror vi att du är självgående, flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Övrigt / Other

Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd till kund och uppdraget kommer att löpa på tillsvidare med start omgående.
Är du en engagerad medarbetare med det "lilla extra" som brinner för att ge bästa service så är den här tjänsten perfekt för dig! Låter detta intressant? Skicka då in ditt cv med personligt brev och beskriv varför just du skulle passa in i rollen. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Jessica Grip på Inhouse 08-52 22 33 26.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-01-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1429
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Grip jessica.grip@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2631254

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: