Hyresadministratör till fastighetsbolag i city, start omgående!
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Ta chansen att få arbeta på ett av Sveriges mest omtyckta företag!
Vi söker för uppdrag till vår kund en rådgivande hyreasadminitratör.
Tjänsten
Vår kund är ett av Sveriges största fastighetsbolag som äger och förvaltar fastigheter runt om i landet. Du ingår i en avdelning bestående av sju personer och din arbetsplats är på huvudkontoret i centrala Stockholm. I den här tjänsten får du möjligheten att arbeta i en dynamisk och spännande miljö där fokus ligger på utveckling och effektivisering av arbetsrutiner. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal med start i mars. Uppdraget pågår till sista september med möjlighet till förlägning.
Publiceringsdatum2012-03-01Dina arbetsuppgifterI tjänsten som hyresadministratör har du en bred roll med följande arbetsuppgifter:
• Kontakt med hyresgäster och fastighetschefer
• Registrering av hyresavtal
• Avisering av hyror
• Påminnelsehantering
• Momshantering
• Avstämningar av diverse konton
• Upprättande av verifikationer och specifikationer till bokslut
• Hantering av inbetalningar, depositioner, bankgarantier samt avstämningar
• Registrering om omräkning av fastighetsskatt
• Reskontrahantering
KvalifikationerFör att passa i rollen som hyreasadministratör ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
• Gymnasieekonom eller motsvarande
• Erfarenhet av hyresavtalshantering
• Erfarenhet av avstämningsarbete
• Kännedom om kravhantering
• Inblick i hyresjuridik
• Goda kunskaper i engelska
Som person är du kommunikativ, pedagogisk och rådgivande. Du är noggrann, strukturerad, stresstålig och har en god social förmåga. Vi hoppas att du är nyfiken och har ett stort intresse för dina arbetsuppgifter. Du har en bra överblick i ditt arbete och har lätt för att göra rätt prioriteringar.
Tycker du att det här tjänsten låter intressant så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid/Konsultuppdrag 6-7 månader med möjlighet till förlängning
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1173727
Observera att sista ansökningsdag har passerat.