Hyresadministratör med kundkontakt

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du någon arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen? Är du en skicklig administratör som trivs med att vara företagets ansikte utåt? Gillar du att ha olika kontaktytor i arbetet och att kunna bidra med din service? Läs då vidare!

Publiceringsdatum
2016-02-01

Beskrivning
Perido söker nu dig som tidigare har arbetat inom fastighetsbranschen till en roll som hyresadministratör. Detta är ett konsultuppdrag ute hos vår kund som är ett stort privat fastighetsbolag. I denna roll kommer du att utgå från bolagets kontor i nordvästra Stockholm.

Här kommer du att hantera ärenden från bolagets hyresgäster, varför vi ser det som viktigt att du har någorlunda kunskap inom fastighetsbranschen för att kunna ge hyresgästerna effektiv och professionell service. I uppdraget ingår också att upprätthålla, följa upp och utveckla hyresreskontran så att alla hyreskontrakt finns registrerade i verksamhetens affärssystem samt att all därtill hörande information finns korrekt angivna. Exempel på övriga uppgifter är kontraktskrivning, aviseringar, bytesärenden, betalningar och avstämningar mot huvudbok.

Detta är med andra ord en roll som erbjuder lite av varje, utmärkt för dig som trivs med omväxling i arbetet vad gäller uppgifternas natur och arbetets utformning som självständigt vs i samarbete med andra. Förutom kontakten med hyresgäster, har du regelbunden kontakt med hyresgästföreningar och myndigheter. De egenskaper som vi söker och ser som fördelaktiga för detta arbete är att du är strukturerad, noggrann, självgående och proaktiv. Vi tror att du trivs med administrativa göromål och gärna gör det där lilla extra.

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning
• Erfarenhet av administrativt arbete inom fastighetsbranschen, gärna hyresadministration

Meriterande

• Högskoleutbildning
• Erfarenhet av hyressystemen Vitec Nova och Vitec Portal samt andra systemstöd

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till juni med god möjlighet till förlängning alternativt tillsvidareanställning hos kund. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13035MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13035MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13035
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2646741

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: