Humana söker Rekryteringsansvarig till Stockholm

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Humana söker omgående en Rekryteringsansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Stockholm. 

Rollen:

Som rekryteringsansvarig ansvarar du tillsammans med en kollega för rekrytering och bemanning av personliga assistenter i Stockholmsregionen. Du arbetar i ett nära samarbete med våra kund- och assistentansvariga som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder.

Dina dagliga arbetsuppgifter innebär självständigt arbete med hela rekryteringsprocessen och du har kontakt med våra kunder, deras anhöriga eller arbetsledare under rekryteringens gång.

Eftersom tjänsten är nyinrättad så förväntas du även vara drivande i utvecklingsarbetet kring våra rekryterings- och bemanningsprocesser tillsammans med rekryteringsansvariga på övriga kontor i landet. Att se över nya rekryteringskanaler, arbeta proaktivt med att bygga upp vår vikariepool och leta upp potentiella kandidater till framtida rekryteringsbehov kommer också att ingå i tjänsten. 

Publiceringsdatum
2013-09-04

Profil
Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och personliga assistenter.

Du kommer att ha många rekryteringar på gång samtidig och periodvis kommer det vara hög belastning vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang. Vi ser att du kan hantera arbete under tidspress och trivas med att din plan för dagen ständigt behöver ändras. Vidare är du är en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i olika datasystem.

Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet och/eller erfarenhet av rekrytering och bemanning. Erfarenhet av omsorgsbranschen är också ett stort plus.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start oktober eller enligt överenskommelse.

Placeringsort är Stockholm

Så ansöker du
Sista ansökningsdag är 2013-09-12. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskoordinator Vanessa Åkermo på epost vanessa.akermo@humana.se . Din ansökan vill vi däremot att du delger genom att klocka på knappen "Sök tjänst".

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1644214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: