Humana söker Kund- och assistentansvarig
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seHumana söker kund- och assistentansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Umeå.
Publiceringsdatum2014-06-11Dina arbetsuppgifterSom kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du blir spindeln i nätet som förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning också rekryterar personal, har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå.
Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. B-körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och tillträde är 2014-08-04 eller enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag är 2014-06-25.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Renmarkstorget 11 903 26 Umeå
90326 .
KontorsadressRenmarkstorget 11 903 26 Umeå
Jobbnummer 1907021
Observera att sista ansökningsdag har passerat.