HR-administratör till GKN Aerospace // Trollhättan

Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Trollhättan, Uddevalla, Ale, Stenungsund, Alingsås eller i hela Sverige

Vi på GKN Aerospace söker nu tillsammans med Oddwork en driven och strukturerad HR-administratör med fokus på kompetensförsörjning och
kompetensutveckling!

Här kommer du att arbeta
Funktionen kompetensutveckling (L & D), är en del av HR- avdelningen på GKN Aerospace, och arbetar med administration och utveckling kopplat till kompetensförsörjning. Funktionens uppgift är att driva, koordinera och ge stöd till verksamheten och i förlängningen våra medarbetare, avseende kompetensförsörjning och kompetensutveckling. En viktig del av jobbet är att dokumentationen är korrekt. Du kommer jobba tätt med de andra HR funktionerna inom avdelningen.

Om jobbet
Arbetsuppgifterna är varierande både vad det gäller svårighetsgrad, karaktär och omfattning. Du
kommer att ha egna ansvarsområden och bland annat arbeta med kurskatalog, kursutvärderingar,
bokningar av lokaler.

I rollen ingår det också att vara ett stöd för våra internutbildare och vara delaktig vid både utveckling
och förvaltning av utbildning och därmed stor delaktighet i kvalitetssäkring av vår utbildning.

Vår funktion är stöd i processen så att kompetensförsörjning och tillhörande administration utformas
så att interna och externa krav omhändertas och säkerställs. De administrativa systemen du kommer att arbeta i är främst SAP baserat.

Publiceringsdatum
2023-10-25

Bakgrund
Du har mycket god administrativ förmåga och datorvana samt kan hantera och förstår administrativa
system. Då arbetsuppgifterna innebär kvalificerad administration ser vi att du är strukturerad för att kunna
hålla ordning på dokumentation, förstå verksamheten krav och behov samt medverka till
efterlevnaden och dokumentation av detta.

Du kommer arbeta tillsammans med chefer och medarbetare ute i verksamheten varför
kommunikation, god integritet, lyhördhet och samarbetsförmåga är viktig för oss. Funktionen stöttar
och supportar även varandra internt inom HR, därför kommer rollen vid tillfällen vara bred och
varierande. Vi ser därför att du både har erfarenhet av liknande arbete och en utbildningsbakgrund
inom personal och arbetslivsfrågor.

Har du erfarenhet av administration, kompetensutveckling eller kompetensförsörjning från tidigare
anställningar som är kopplade till interna och externa krav är det meriterande. God förmåga i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Trollhättan
ANSTÄLLNING: Särskild visstidsanställning - konsultuppdrag på 12 månader med chans till förlängning eller överrekrytering
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Julia Harrysson, julia.harrysson@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-10-31

OBS! kort ansökningsperiod, vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att läsa den!

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Oddwork Sweden AB (org.nr 556847-9892), https://oddwork.se/

Arbetsplats
Oddwork

Kontakt
Julia Harrysson
julia.harrysson@oddwork.se

Jobbnummer
8215665

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: