HR- & driftsstöd
Chalmers Konferens & Restauranger / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Chalmers Konferens & Restauranger i Göteborg Om oss
Vi växer som aldrig förr, vill du också arbeta i ett av Göteborgs största restaurangbolag? Chalmers Konferens & Restauranger bedriver konferens- och restaurangverksamhet på Chalmers Campus Johanneberg och Campus Lindholmen. Bolagen innefattar tillsammans 22 restaurangenheter, två av Göteborgs största konferensanläggningar, företagsreceptioner, cateringverksamhet och vi anordnar middagar och events för upp till 1000 gäster. Detta gör oss till en totalleverantör av högkvalitativ mat och service på de båda anläggningarna. Vi erbjuder en rolig och omväxlande arbetsplats i en spännande arbetsmiljö. Vi är medlemmar i Visita och följer självklart gällande kollektivavtal och lagar. Vi är måna om att vår personal skall trivas hos oss och för att bidra till detta erbjuder vi en rad förmåner till våra medarbetare, t.ex. ett generöst friskvårdsbidrag, företagshälsovård, rabatt på gymkedjor, många möjligheter till kompetensutveckling, roliga teamaktiviteter och bra rabatter i våra restauranger, caféer och i vår butik. Är du vår nya medarbetare?
Nu söker vi HR- och Driftsstöd
Arbetsplats
Chalmers Konferens & Restauranger Lindholmen och Johanneberg. Då vår verksamhet är uppdelad på flera anläggningar kommer du ha flera arbetsplatser.
Arbetsuppgifter
Anställningsavtal, kontakt med facket, personalaktiviteter, kommunikation med personalen, personalhandbok, hjälpa gäster med frågor om kassaköp, utbildning, friskvård, arbetskläder, kontrollera tidrapporter. Detta är bara en del av de ärendena som hamnar på ditt bord.
Tjänsten har utvecklats under många år baserat på vilket stöd organisationen behöver och tjänsten spelar en viktig roll i vårt arbete med att vara en av de bästa arbetsgivarna i branschen. Du kommer arbeta med löpande administration men även vara delaktig i att utveckla vårt HR arbete tillsammans med ledningen i företaget. Du rapporterar till VD.
Kvalifikationer
Vi ser helst att du förutom utbildning och erfarenhet i HR frågor också har yrkeserfarenhet i vår bransch. Goda kunskaper i Office och hög datorvana är ett krav. Erfarenhet från Caspeco och kassaadministration är mycket meriterande.
Egenskaper
Som person är du trygg i dig själv med karaktär av stark drivkraft, ambition och fokus på resultat. Vidare är du flexibel, strukturerad, noggrann och har en välutvecklad kommunikationsförmåga. Hög social kompetens och samarbetsförmåga är ytterligare egenskaper vi lägger stor vikt vid.
Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via mail
rekrytering@chalmerskonferens.se senast 2017-12-15. Intervjuer sker löpande vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte med din ansökan.
Skriv " HR och driftsstöd" i ämnesraden.
Anställningsform
Tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Heltid.
Tillträde 2018-01-15
Kontaktpersoner
För frågor om tjänsten, kontakta Vd Jesper Lundberg 031-772 3911.
Besök gärna vår hemsida
www.chalmerskonferens.se för mer information om oss.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2017-10-31Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-15
FöretagChalmers Konferens & Restauranger
AdressChalmers Konferens & Restauranger
41258 GÖTEBORG
KontorsadressSven Hultins gata 4
Jobbnummer 3777161
Observera att sista ansökningsdag har passerat.