HR Business Partner till Gekås Ullared

Gekås Ullared AB / Administratörsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gekås Ullared AB i Falkenberg

Vi söker en HR Business Partner till Gekås Ullared.

Vill du arbeta brett inom HR-området i en framåtsträvande verksamhet som ständigt utvecklas och förbättras? Trivs du med att arbeta affärs- och verksamhetsnära?

Vem är du?

Du är en person med god förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Du är lyhörd, flexibel och har erfarenhet av att arbeta med HR-frågor i ett händelserikt och snabbt föränderligt affärslandskap. Du trivs i denna föränderliga miljö med varierande arbetsuppgifter där tempot är högt och du motiveras av att få möjlighet till att påverka och göra skillnad!

Du har god förmåga att bygga tillitsfulla relationer och ett genuint intresse för människor.

Du har en relevant högskoleutbildning inom HR, eller motsvarande, och minst ett par års arbetslivserfarenhet inom relevanta områden. Du har också erfarenheter från personaladministrativt arbete och är van vid att ha en stödjande roll i en organisation. Erfarenhet av HR-arbete inom detaljhandeln är meriterande.

Publiceringsdatum
2023-12-08

Om tjänsten
I rollen som HR Business Partner kommer du arbeta brett med mestadels operativt HR-arbete men även strategiskt.

I rollen kommer du att agera rådgivare till chefer inom vårt affärsområde Shoppa. Parallellt arbetar du nära dina HR-kollegor i centrala HR-projekt som till exempel; öka digitaliseringen inom funktionen och genomföra aktiviteter för att stärka Gekås som arbetsgivarvarumärke. Vardagen förändras snabbt vilket även präglar avdelningens arbete och vilka arbetsuppgifter som ligger högst på agendan.

Arbetsuppgifterna kommer att variera men i huvudsak bestå av:

• Coachning och stöd till chefer i medarbetar-, arbetsmiljö- och arbetsrättsliga frågor.

• Utbilda ledare och medarbetare i olika HR-processer

• Arbetsrättsliga frågor och förhandlingar

• Genomföra och sätta ihop utbildningar

• Internkommunikation

• HR-administration

• Vara delaktig i att driva och utveckla företagets arbetsmiljö- och hälsa-arbete.

• Vara delaktig i utveckling och implementering av HR-strategier och HR-processer.

Vad erbjuder vi?

En spännande roll på en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och att vara en del av ett företag som hela tiden rör sig framåt. Du blir en del av ett team om tre personer som arbetar för att tillsammans utveckla HRBP funktionen samt bidra till organisationen med hög service.

Varaktighet: Tillsvidare

Arbetstider: Heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Sista dag att ansöka är 2023-12-22
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktperson för detta jobb
Anna-Katharina Abrahamsson
HR-chef
kattis.a@gekas.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gekås Ullared AB (org.nr 556399-0877), https://www.gekas.se/

Arbetsplats
Gekås Ullared

Kontakt
Kristoffer
kristoffer.h@gekas.se

Jobbnummer
8317271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gekås Ullared AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gekås Ullared AB: