Hr administratör/Koordinator

Peab AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Peab AB i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Lycksele, Piteå eller i hela Sverige

Som HR-administratör/koordinator på Peab Bemanning är du ansvarig för all administration och dokumentation kring våra medarbetares anställningsförfarande. Du har kontakt med bl.a. försäkringskassan, skatteverket, banker samt andra relevanta myndigheter. Du är våra medarbetarnas förlängda arm för att de ska komma in i det svenska samhället/systemet så smidigt som möjligt. Du deltar aktivt i introduktionen av de nyanställda och ser till att de får all nödvändig information såsom Peabs policys, anställningsvillkor, arbetsmiljö, tidrapportering, mm. Vid behov kan du behöva agera som tolk och hjälpa till med att översätta vissa dokument från svenska till polska.

Du ansvarar för att boka utbildningar samt resor.

För den här tjänsten krävs att du är flexibel och tycker om att jobba i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du har en förmåga att skapa goda relationer och trivs med att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du är positiv, ansvarsfull och inte rädd för nya utmaningar. Det är viktigt att du är noggrann, lösningsfokuserad och du har förmåga att tänka utanför boxen. Du behöver kunna behärska svenska, polska och engelska såväl i tal som skrift. Tidigare erfarenhet av bemanning är ett krav.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Peab AB (org.nr 556061-4330)

Arbetsplats
Peab Bemanning AB

Kontakt
HR Support
info@peab.se

Jobbnummer
7426686

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Peab AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Peab AB: