Helpdesk-support

Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Malmö
2017-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk-support" (publicerad 2017-11-17) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Malmö, Trelleborg, Landskrona, Helsingborg, Hässleholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-10-25

Dina arbetsuppgifter
Xllnc Nordic fortsätter att växa och vi söker därför efter en helpdesk-support till kontoret i Malmö. Du kommer att bli erbjuden en roll med varierade arbetsuppgifter där du får arbeta i ett team med härliga kollegor.



Exempel på arbetsuppgifter:

• Löpande uppföljning och kvalitetsäkerställande av leverans till slutkund.
• Medverka och ansvara över driftsättning av Xllnc tjänsteportfölj av mjukvaror relaterade till skrivartjänsterna.
• Ansvar över att ta fram och kontinuerligt uppdatera dokumentation rörande tjänsterna, exempelvis guider, lathundar och lösningsarkitektur.
• Koordinering och uppföljning av ärenden med underleverantörer.
• Upprätthålla SLA gentemot kunder och partners.



Din profil

Xllnc Advise Recruitment söker dig som är serviceminded, social och du drivs av att hjälpa dina kunder. Eftersom din roll innebär självständigt arbete och arbete mot deadlines söker vi dig som tar egna initiativ, är strukturerad och ansvarstagande. Slutligen tror vi att du som söker tycker om att arbeta, ser lösningar istället för problem och du trivs med att få lära dig nya saker.



Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av kundkontakt, gärna inom kundservice
• God datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem



Meriterande

• Erfarenhet av print, Windows server, Linux/Unix, skript



Om företaget
Xllnc Nordic är ett oberoende IT-företag med visionen att förenkla, skapa kontroll och miljöanpassa hela IT hanteringen, alltid med målet att utveckla kundernas verksamhet och affär. Bolaget finns på flera orter runt om i landet och har hittills förenklat vardagen för över 250.000 personer på olika bolag. Som helpdesk-support erbjuds du en spännande tjänst i en framgångsrik och platt organisation.



Om Xllnc Advise Recruitment

Xllnc Advise Recruitment är experter på att hitta rätt kandidat för rätt tjänst och har lång erfarenhet av att rekrytera personal inom olika branscher. Med fokus på affärsområdena IT, Teknik och Administration förmedlar vi jobb både till dig med tidigare arbetslivserfarenhet och till dig som är i början av din yrkeskarriär.



För den här tjänsten håller Xllnc Advise Recruitment i rekryteringsprocessen men du kommer bli anställd direkt hos Xllnc Nordic.



Anställningsvillkor
Arbetstider: 08.00-17.00

Omfattning: Heltid

Ort: Malmö

Start: 2/1-18

Urval: Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xllnc Advise

Adress
Xllnc Advise
Flaggskeppsgatan 10
21114 Malmö

Kontorsadress
Flaggskeppsgatan 10

Jobbnummer
3765950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xllnc Advise

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xllnc Advise: