Helpdesk personal
Supportus AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
2007-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk personal" (publicerad 2008-01-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Supportus AB i Södertälje,
Ekerö,
Stockholm,
Linköping eller i
hela Sverige Supportus AB är ett bemanningsföretag med verksamhet i Stockholms området.
Ditt nya arbete
Supportus IT-Bemanning behöver för kunds räkning en person som kommer att arbeta med användarstöd(svensk och engelsk språkig) på en helpdesk(first line) i Södertälje. Uppdragets längd är 3 månader med goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2007-11-07Utbildning och erfarenhetMinst 3 års erfarenhet från telefonsupport och likvärdiga arbetsuppgifter.
Produktkunskap: ärendehanteringssystem(Remedy ARS) samt ingående kunskaper i Windows 2000 , XP,Outlook och MS Office.
Vem är du?
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande och utvecklande arbete där du får träffa nya människor och möta nya utmaningar. Som person skall du vara flexibel och ha lätt för att lära dig nya saker.
Då du kommer att arbeta hos vår kund, är en naturlig servicekänsla tillsammans med samarbetsförmåga två viktiga egenskaper.
Anställningstyp/arbetstiderRekryteringen påbörjas omgående. Jobbet tillsätts omgående. Provanställning tillämpas
ErsättningFast lön enligt avtal. Bifoga löneanspråk med ansökan
Så ansöker duMer information finns på
www.supportus.seSista ansökningsdag 2007-11-25
Ange följande referens när du ansöker: IT-1125
Vi tar emot ansökan via epost:
jobb@supportus.seFöretagSupportus AB
VRETENSBORGSVÄGEN 6
12630 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-447 45 50
Faxnummer: 08-197600
E-postadress:
jobb@supportus.seMer information på
http://www.supportus.seKontorsadressVRETENSBORGSVÄGEN 6
HÄGERSTEN
Jobbnummer 47690
Observera att sista ansökningsdag har passerat.