Help Desk Agent till Internationellt företag inom Retail

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-05

Företaget
Företaget är ett av Sveriges ledande inom konfektion och finns idag representerade över hela världen. Företaget har idag runt 4000 butiker runt om i världen och mer än 100 000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.

Här finns stora möjligheter för dig som vill bidra och utvecklas i din yrkesroll- det är du som sätter gränserna.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som firstline support/helpdeskmedarbetare är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden från kunder per telefon och mail. Du registrerar och administrerar ärenden samt ger grundläggande teknisk support. Du kommer arbeta i skift vilket betyder att det kan komma att handla om obekväm arbetstid i vissa fall.


Kvalifikationer
• Minst ett års erfarenhet från en liknande yrkesroll.
• Administrativ erfarenhet, primärt inom Active Directory angående hur man hanterar användare, datorer, säkerhetsgrupper och distributionslistor.
• Kunskap kring ITIL-processen, specifikt Incident Management Processen
• Erfarenhet av att arbeta med support av Windows 7
• Kommunicera väl i såväl tal som skrift på både svenska och engelska

Som person är du karriärsmedveten, ambitiös och tävlingsinriktad. Vidare är du ödmjuk i mötet med andra. Du är ständigt nyfiken på människor du pratar med vilket gör dig mycket kommunikativ. Du är en person som ständigt försöker förbättra din omgivning vilket gör dig såväl ansvarsfull som hårt arbetande. Du är rak och ärlig i din kommunikation och uppskattar att arbeta i team. Du trivs i en internationell kontext med många kontaktytor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Liljeholmen, Stockholm
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jael Melzer jael.melzer@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3421521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: