Handläggare till myndighet i Umeå

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Umeå
2025-01-31


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Härnösand, Luleå eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administration och ett öga för detaljer? Då kan detta vara uppdraget för dig! Skicka in din ansökan redan idag! Om uppdraget
Vi söker två noggranna och serviceinriktade handläggare för ett uppdrag hos vår kund i Umeå. Uppdraget sträcker sig från februari till sista juni 2025 och är på heltid. Arbetet utförs på plats hos vår kund under kontorstid.Det finns möjlighet till förlängning.
Inför start kommer en UC-kontroll genomföras.Dina arbetsuppgifter
Som handläggare kommer du att hantera enklare ärenden, främst kopplade till skadestånd och eventuellt maskinella mål. Du får stöd av en handledare som finns tillgänglig under större delen av arbetstiden.
Exempel på arbetsuppgifter:
Administrera informationsutskick i skadeståndsärenden
Hantera maskinella mål i kunden ärendehanteringssystem
Utföra övriga administrativa uppgifter av enklare karaktär


Publiceringsdatum
2025-01-31

Kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som receptionist
Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system
Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem

För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann och kunna fokusera på liknande arbetsuppgifter under en längre tid. Det krävs även att du är trygg i dina digitala kunskaper och kan hitta detaljer i dokument.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7 februari
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärden, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 40 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Pernilla Gärdén
pernilla.garden@bemannia.se

Jobbnummer
9139052

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):