Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Region Jämtland Härjedalen / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Strömsund eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad och bra på att kommunicera och skapa goda relationer? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som handläggare vid avropsfunktionen för bemanningstjänster gällande inhyrd vårdpersonal.

Avropsfunktionen ingår i enheten Inköp och upphandling som är organiserad under ekonomiavdelningen. Enheten ansvarar för att stödja regionens verksamheter i inköps- och upphandlingsfrågor och består av personer med olika bakgrund och med olika kompetensprofil. Vår kultur präglas av lärande där vi delar med oss av erfarenheter och utvecklas tillsammans. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö, flextid och möjlighet till friskvård.


Publiceringsdatum
2021-08-30

Arbetsuppgifter
Arbetet som handläggare är ett administrativt arbete där du tillsammans med dina kollegor på avropsfunktionen servar regionens verksamheter med försörjning av inhyrd vårdpersonal. Arbetet innebär i huvudsak att utifrån verksamheternas behov avropa/beställa från avtalade leverantörer och att granska fakturor. I avropsfunktionens uppdrag ingår även att löpande informera och utbilda beställande verksamheter.
Du arbetar med datorn som ditt främsta arbetsverktyg och kommunicerar med verksamheter och leverantörer både digitalt och via telefon. Arbetets karaktär gör att du behöver hantera olika uppgifter parallellt i olika datasystem, stundtals i ett högt tempo. Du behöver kunna hantera olika typer av situationer och bemöta olika människor.
Arbetet kräver ett flexibelt, strategiskt sätt och en hög grad av servicekänsla.


Kvalifikationer
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och god erfarenhet av arbete inom administration och service. Som person är du noggrann och tar ett stort ansvar för uppdragets genomförande. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, samt förmåga att uttrycka dig på ett enkelt och tydligt sätt. Som person är du trygg, positiv och ser lösningar istället för problem. Att du har mycket goda kunskaper i MS Office är en förutsättning.
Vidare är du också uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse och en vilja att hjälpa andra. För att du och vi ska trivas tillsammans lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vill du veta mer om jobbet är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/479/2021".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214)

Arbetsplats
Region Jämtland Härjedalen

Jobbnummer
5929609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Jämtland Härjedalen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Jämtland Härjedalen: