Gymnasieekonom - Konsult
Accountor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor AB i Stockholm,
Linköping,
Västervik,
Karlskoga,
Jönköping eller i
hela Sverige Accountor är en ledande leverantör inom outsourcing av ekonomitjänster i Sverige. Vi ingår i internationella Accountor Group. Våra tjänster bildar tillsammans ett helhetskoncept som ger Kunderna tillgång till en - helt eller delvis - outsourcad ekonomifunktion. Spetskompetensen ligger inom de två huvudområdena Redovisning, Digital Leverantörsfaktura- och Lönehantering. Idag levererar vi, genom våra systerföretag och partners, ekonomitjänster till företag i hela Norden, Baltikum, Nederländerna och Ryssland. I Sverige har vi ca 120 medarbetare och i koncernen närmare 2300 anställda. Våra Sverigekontor finns i Stockholm, Karlskoga, Karlstad och Karlskrona. Våra Kunder utgörs fram för allt av medelstora och mindre organisationer i alla branscher. Accountor AB ägs av Accountor OY.
Publiceringsdatum2015-06-08Dina arbetsuppgifterTill ett växande bolag söker vi nu en gymnasieekonom till vårt kontor i Stockholm.
För oss är servicekänsla och leveransprecision två starka begrepp som speglar vårt arbete, och vi lägger stor vikt vid vem du är som person. I din roll som konsult kommer du att ha ansvar för en del av vår leverantörsfakturahantering. Du kommer jobba i ett team, du är kvalitetsmedveten och har kunden i fokus.
Ansvarsområden:
Planering och drivande av egna kunduppdrag
Kundansvar med regelbundna möten
Jobba proaktivt både mot kund och internt
Jobba utefter Accountors värderingar
Professionell
Dina arbetsuppgifterLeverantörsfakturahantering
Uppföljning av statistik
Kundbesök
Hantering av leverantörsfakturor
Löpande bokföring
KvalifikationerGymnasieekonom eller annan relevant utbildning. Vi vill att du har relevant arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra och löpande bokföring. En förutsättning för att kunna göra ett bra jobb är goda språkkunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Koncernspråket är engelska.
Egenskaper och förmågor vi värdesätter är:
Noggrann och ansvarstagande
Analytisk förmåga
Serviceinriktad
Tar egna initiativ
Hög social kompetens
Teamspelare
Om företagetVad kan vi erbjuda dig? Din framtida arbetsgivare är en stor internationell koncern med många möjligheter. Vi finns idag finns på fyra orter i landet som har ett nära samarbete. Vi levererar högklassiga redovisning- och lönetjänster på ett modernt sätt. Våra värderingar, Respekt, Tillit, Mod och Framtid är mycket viktiga för oss, och styr oss i vår vardag.
Du kommer att få en viktig roll med många kontaktytor i en händelserik miljö, ingen dag är den andra lik. Vi genomför en gång per år undersökningen Great Place To Work och är mycket engagerade i att skapa en attraktiv arbetsplats. Vi erbjuder flera förmåner bl.a. friskvårdsbidrag och tillgång till vår förmånsportal Flexpay. Vi har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension.
Frågor och kontakt:
Ansök gärna redan idag men senast den 30 juni 2015. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju löpande. Vid frågor kontakta Teamledare Marina Stubbing 08-506 116 91.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAccountor AB
AdressAccountor AB
Dalagatan 100
11181 Stockholm
KontorsadressDalagatan 100
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2327931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.