Gruppchef/Teamledare till kundservice på e-handelsbolag

Cronwik / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2017-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gruppchef/Teamledare till kundservice på e-handelsbolag" (publicerad 2018-01-07) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik i Stockholm, Kalmar, Göteborg eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter Vi söker nu en glädjespridande teamleader till vårt fantastiska kundtjänst team, idag bestående av två personer. Som teamleader förväntas du ta ett helhetsansvar för kundtjänsten som idag sker via mail, telefon, chatt, SMS, Facebook och Twitter. Du kommer att utvärderas på hela kundtjänstteamets SLA, kundnöjdhet och kundomdömen.

Du förväntas arbeta som en i teamet men samtidigt ta ansvar för teamets prestation och välmående, där du kommer utvärderas i vår årliga Great Place to work-undersökning.

Utöver detta kommer du leda löpande avstämningsmöten, vara med i den kommersiella ledningsgrupp som finns, ha systemansvar för de befintliga kundtjänstsystemen samt genomföra löpande kampanjer och undersökningar mot våra kunder.

Företaget erbjuder:

• En rolig och dynamisk kultur på vårt, centralt belägna kontor i Stockholm.
• Kanske ett av Sveriges roligaste kundtjänstteam.
• Löpande kompetensutveckling.
• Vårt förmånspaket med allt från friskvårdsbidrag till extra ledighet vid speciella tillfällen.

Egenskaper vi söker Som person älskar du att överträffa människors förväntningar och brinner för service. Din syn på försäljning är att det, utfört rätt, är ett sätt att hjälpa folk. Du ska ha inspirerat och motiverat andra människor tidigare och vara nyfiken. Här förstår jag inte riktigt vad vi menar? Jag skulle gärna se att vi får in Lyhörd här med. Saknar du utbildning/erfarenhet kan du ändå vara den vi söker. Ambition, engagemang och en vilja att överträffa förväntningar är det viktigaste för oss. Meriterande

• Grundläggande kunskaper inom ledarskap
• Tidigare erfarenheter av utvecklingssamtal och lönesamtal, samt inblick i LAS

Formella krav

• Erfarenhet av kundtjänst mot konsument.
• Förståelse för begrepp och nyckeltal som rör kundtjänst
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• Du har på någon nivå motiverat och lett andra människor t.ex. som chef, team leader, inom idrott eller föreningslivet.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-12-21

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Cronquist gustaf.cronquist@cronwik.se 0771-19 19 19

Företag
Cronwik

Adress
Cronwik
Hammarby Allé 32
12061 Stockholm

Kontorsadress
Hammarby Allé 32, Stockholm

Jobbnummer
3867721

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik: