Gruppchef Kundreskontra

Office Management Sharp Center AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.

Gruppchef kundreskontra

Du kommer att vara en del av Office Managements ekonomiavdelning och ingå i ett team om sex personer där du rapporterar till ekonomichefen.

Vi söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning i rollen som Gruppchef/Ekonomiassistent inom Kundreskontran. Tjänsten är ett föräldravikariat på minst ett år, med start enligt överenskommelse.

Vi söker dig som har minst fem års tidigare erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning varav minst tre års erfarenhet av kundreskontraarbete. Du har tidigare erfarenhet av personalansvar. Du har någon form av ekonomisk utbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Då arbetet innebär mycket kundkontakter är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person. Du är van vid att arbeta på en avdelning med högt tempo då vi hanterar stora volymer. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av redovisning samt erfarenhet av Visma Business.

Som gruppchef/ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Vara operativ i det dagliga arbetet
• Stödja och leda dina kollegor på avdelningen
• Arbeta med att förbättra arbetsmetoder och rutiner
• Ha kontakt med säljorganisationen rörande fakturafrågor 
• Ta emot kundsamtal och mail gällande fakturafrågor
• Arbeta med fakturering, bevakning av betalningar och avstämningar
• Kreditera och utreda
• Personalansvar för fem personer i kundreskontragruppen

Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kunder och leverantörer i fokus.

Tjänsten är på heltid och det förekommer arbetstoppar när viss övertid kan krävas. 

Personbeskrivning
Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Du arbetar noggrant och strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är ett krav.

Vi erbjuder
Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen! En fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Vi erbjuder vår personal alltifrån rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge samt i Finland och målet är att bli nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor. För att kunna nå dit samarbetar vi med marknadens bästa leverantörer och har drivna, ambitiösa och viljestarka medarbetare som arbetar målfokuserat och har roligt på jobbet.  Läs mer på www.officemanagement.se. 

Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Emilie Amidani HR Business Partner på 08-734 30 00 eller Pia Tell Svensson Interim ekonomichef pia.tell.svensson@officemanagement.se

Varaktighet, arbetstid
vikariat -

Publiceringsdatum
2016-02-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2670235

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: