Gruppchef - Contact Center!
Clas Ohlson AB / Chefsjobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand,
Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba lite smartare varje dag när vi hjälper kunder med lösningar som förenklar vardagen.
Vi erbjuder dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Clas Ohlson har hjälpt kunder i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att fortsätta förenkla livet i 100 år till.
Är du redo?
Till vårt Contact Center på Clas Ohlson så söker vi nu två Gruppchefer som vill vara med att utveckla och driva förändring på avdelningen - allt med fokus på att säkerställa att våra medarbetare ges de bästa möjliga förutsättningarna för att kunna leverera en kundupplevelse i världsklass! Är det dig vi söker?
Som Gruppchef till Contact Center är din främsta uppgift att leda gruppen mot att nå upsatta KPI:er och mål, du ansvarar för att säkerställa utveckling av medarbetare genom feedback och uppföljning. Rollen som Gruppchef innefattar både arbetsmiljö- och personalansvar där du ansvarar och säkerställer nyrekrytering/utbildning samt håller i medarbetar- samt lönesamtal.
Som Gruppchef ingår i du ledningsgruppen för Contact Center och rapporterar till Contact Center Manager.
Vem letar vi efter?
Till denna roll letar vi efter dig med starka ledaregenskaper som trivs med att leda och driva förändringsarbete och utveckling av dina medarbetare. Du behöver trivas i en miljö som är i ständig utveckling och du i din roll som chef är både inspirerande och motiverande gentemot dina kollegor. Vi tror på ett coachande ledarskap där du brinner för att utveckla dina kollegor mot att ständigt utvecklas och förbättras. Du är tydlig i ditt ledarskap och har förmågan att se möjligheter där andra ser hinder!
För att bli framgångsrik inom denna roll tror vi att du som söker har erfarenhet från retail och/eller kundservice där du besitter ett kommersiellt fokus i det du gör. Det är meriterande om du har erfarenhet/kunskap från att ha jobbat inom något eller några av följande system: Trio, Vergic, Cores. Utöver detta krävs det att du är en van användare av Office-paketet samt behärskar både engelska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet vid denna rekrytering och vilken typ av ledarfilosofi du tillämpar i ditt dagliga arbete!
Bli en del av oss!
Låter det spännande? Tveka då inte med att skicka in din ansökan till oss! Rekryteringsprocessen startar omgående och därför kan urval och intervjuer ske löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än den 26 november 2019.
Tjänsten är heltid, tillsvidare med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Insjön.
Publiceringsdatum2019-11-05Kontaktuppgifter för detta jobbOm du har frågor gällande den pågående rekryteringsprocessen eller har du frågor gällande den specifika rollen, tveka då inte att ta kontakt med Dennis Sundin, Contact Center Manager via mejl:
dennis.sundin@clasohlson.se alternativt via telefon: +46 247 649 23
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClas Ohlson AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clas Ohlson AB (org.nr 556035-8672),
https://about.clasohlson.com/sv/ Arbetsplats Clas Ohlson Sverige
Jobbnummer 4939999
Observera att sista ansökningsdag har passerat.