Fritidspedagog till Snesslinge skola/fritidshem

Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde / Förskollärarjobb / Östhammar
2010-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fritidspedagog till Snesslinge skola/fritidshem" (publicerad 2010-12-04) ⬅️


Visa alla förskollärarjobb i Östhammar, Uppsala, Heby, Tierp, Sala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde i Östhammar

Snesslinge skola har förskoleklass och årskurserna 1-5 i grundskolan. Läsåret 2010/11 kommer skolan att ha totalt 40 elever varav 24 barn har plats på fritidshemmet.

Publiceringsdatum
2010-06-10

Arbetsuppgifter
Att tillsammans med övriga i arbetslaget planera och genomföra alla förekommande arbetsuppgifter på fritidshemmet.

Kvalifikationer
Fritidspedagogutbildning, god samarbetsförmåga samt gärna intresse av att vara ute i skog och mark med barn och elever.

Arbetstider och omfattning
Deltid. 50% Tillsvidareanställning, tillträde: 2010-07-01

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-06-23
Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Ange följande referens när du ansöker: S 041/10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Ola Lejman, 070-398 03 70

Facklig kontakt
Katarina Holmén, 070-355 55 82

Företag
Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde öst

Adress
Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde öst
Box 66
74221 Östhammar

Jobbnummer
673974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östhammar kommun, Barn- och utbildningsförvaltningen, skolområde: