Förvaltningsassistent Helsingborg
Wihlborgs Fastigheter AB / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wihlborgs Fastigheter AB i Helsingborg,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Wihlborgs vision är att vara det bästa fastighetsbolaget, inom kommersiella fastigheter, i regionen. Och genom vårt engagemang och vår handlingskraft har vi kommit en bra bit på vägen. Nu fortsätter vi vår utvecklingsresa - med fokus på nöjda kunder och engagerade medarbetare.
Är du en person som gillar ordning och reda och har god hand med siffror? Trivs du i en roll med många kontaktytor? Har du dessutom en hög servicenivå i allt du gör? Då är kanske rollen som förvaltningsassistent på vårt Helsingborgskontor något för dig.
Nu är det snart dags för vår klippa Ylwa att gå i pension och därför letar vi efter en ny lagspelare som kan fylla hennes roll som den sammanhållande länken i vårt team. Vi erbjuder en bred, varierande och rolig roll i ett tajt team med stort kundfokus. Som förvaltnings-assistent hos oss är du teamets administrativa guru och vår "brygga" till ekonomifunktionen.
I teamet hjälps vi åt med kundbearbetning och kundvård vilket innebär att du också kommer att hålla i visningar och i mindre event.
Ansvar och arbetsuppgifter
• Framtagande och inmatning av hyresavtal i Vitec Hyra
• Hantera lokalförfrågningar och ha ett helhetsansvar för kontorshotell och även garageplatser
• Ansvara för att diverse mallar finns och är uppdaterade
• Kontakt med hyresgäster och leverantörer
• Behjälplig med event och administration av olika utskick
• Uppdatering av vakanser på nätet
• Hantering av inkasso och avstämningar, exempelvis fastighetsskatt
• Behjälplig med underlag vid värdering samt köp och sälj av fastigheter
• Registrering och uppdatering i vårt CRM-system Lime
• Administration av avräkningar samt vidarefakturering av kostnader till kunder
Publiceringsdatum2019-02-21ErfarenheterVi söker dig som har erfarenhet från en liknande tjänst, som kan fastighetsbranschen och som är van användare av något fastighetsadministrativt system (gärna Vitec). Du har god datorvana och är en bekväm användare av Officepaketet. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
För oss är det viktigt med professionell och snabb service till kunder och kollegor. Därför är social kompetens, lyhördhet och proaktivitet viktiga egenskaper. Att du är engagerad, strukturerad och har god förmåga att prioritera och kommunicera är också viktigt för denna tjänst.
Vi vill hela tiden förbättra vår service och vårt arbetssätt därför får du också gärna bidra med idéer och förbättringsinitiativ.
Kom och utvecklas med oss
Vi erbjuder dig en varierande och ansvarsfull roll i en platt organisation med stark teamkänsla. Rapporterar gör du till fastighetschef Jan-Erik Johansson.
Det är i vårt dagliga arbete som vi lägger grunden till goda kundrelationer. På Wihlborgs förvaltar vi våra fastigheter med egen personal. Det gör att vi kan ha en nära, kontinuerlig dialog med våra hyresgäster för att på bästa sätt tillgodose deras behov. Förutom den dagliga kontakten gör vi vartannat år en kundundersökning - Nöjd kund-index. Syftet med den är att identifiera både framgångsfaktorer och utvecklingsområden. Med den som grund arbetar vi vidare för att utveckla vår verksamhet och vårt erbjudande.
På Wihlborgs arbetar vi aktivt med vår arbetsmiljö och vår arbetsplatskultur och under 2018 blev vi listade som en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt organisationen Great Place to Work.
Har du tips eller frågor så kontakta gärna HR-specialist Jessica Barkman, 040 - 690 57 24.
Så ansöker duUrval och intervjuer sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 15 mars 2019, via vår hemsida.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWihlborgs Fastigheter AB
KontorsadressKnutpunkten, Terminalgatan 1,
Jobbnummer 4627505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.