Förvaltningsassistent

Willhem AB (Publ) / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Helsingborg, Malmö, Halmstad, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

Förvaltningsassistent till Willhem i Helsingborg
Är du en stjärna på service och älskar kundkontakt? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vårt härliga team i Helsingborg söker en förvaltningsassistent! Hos oss får du kollegor som bryr sig på riktigt och som ger dig chansen att vara med och påverka Willhems utveckling framåt!
Som förvaltningsassistent är du den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet eller lokalen. Du kommer att ansvara för hela uthyrningsprocessen, från uppsägning och avflyttningsbesiktning till att hitta en ny hyresgäst, lägenhetsvisning och avtalsskrivning. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetsförvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
Hos Willhem i Helsingborg kommer du att välkomnas till ett gott gäng bestående av 25 kollegor som har kul tillsammans. Här finns alla roller inom förvaltning och en stor kompetens och vilja att göra det bästa för såväl fastigheter som hyresgäster. Willhem Helsingborg äger och förvaltar ca 2500 lägenheter spridda över flera stadsdelar i bland annat Åstorp, Ödåkra, Påarp, Hasslarp samt i Helsingborgs centrum och Söder/Högaborg. Du som söker en varierande tjänst med mycket kundkontakt och både administration och mer praktiska inslag ute i våra fastigheter kommer att trivas hos oss!
I dina arbetsuppgifter ingår:
Uthyrning av lägenheter, garage, P-platser och förråd
Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
Besiktning och visning av lägenheter
Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende via telefon och mejl
Ta hand om besökare på områdeskontoret
Nyckelhantering
Hantera tillval samt störnings- och inkassoärenden
Övrig kontorsadministration

Publiceringsdatum
2022-10-10

Profil
Vi söker en driven och nyfiken kollega som tillsammans med oss vill fortsätta leverera hög kvalité och överträffa kundens förväntningar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du har en stor vana av att bemöta kunder. Du är trygg i dig själv och har en förmåga att snabbt kunna prioritera om när situationen kräver. Du är en stark kommunikatör som trivs i situationer där du kan ge kunden den bästa servicen samtidigt som du gör affärsnytta. Du trivs i en föränderlig miljö och bidrar gärna till utveckling. Vidare är du en god administratör med sinne för struktur som motiveras av att få ett stort eget ansvar. Tjänsten kräver att du har B-körkort.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du till ett stabilt och långsiktigt bostadsbolag med en företagskultur som präglas av framåtanda, prestigelöshet och kollegor som månar om varandra. Du är en efterlängtad kollega och vårt kunniga gäng i Helsingborg kommer att ge dig den bästa starten genom att dela med sig av sin kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Willhem vill ge dig som anställd de bästa förutsättningarna för välmående och därför erbjuder vi förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast den 26 oktober via: http://jobb.willhem.se/ Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta HR-partner Moa Norman via mejl: moa.norman@willhem.se eller på telefon 031-788 70 98
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Willhem AB (Publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295), https://www.willhem.se/
254 67  HELSINGBORG

Arbetsplats
Willhem AB Publ

Jobbnummer
7057242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB (Publ):