Försäljningskoordinator för ett längre föräldravikariat

Avanzera Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
2015-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Försäljningskoordinator för ett längre föräldravikariat" (publicerad 2015-12-28) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vill du arbeta med administration och försäljning inom en framtidsbransch? Vi söker nu dig som vill bli en av tre försäljningskoordinatorer inom återvinning.

Vår kund är ett ledande återvinningsföretag med kontor i Solna. Uppdraget inleds under december månad och pågår under 18 månader. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-11-20

Dina arbetsuppgifter
• Avtalshantering, inköp och försäljning
• Orderregistrering
• Uppföljning och statistik
• Leverantörsfakturamatchning
• Fakturering
• Daglig kontakt med leverantörer, kunder och produktionsanläggningar per telefon och mejl

Du kommer att ingå i ett team om tre personer som stöttar varandra och gemensamt ansvarar för att återvunnet material förädlas och säljs på nytt. Du kommer att ha kontakter främst i Norden, men även över resten av världen.

Bakgrund
Vi ser gärna att du har erfarenhet från återvinningsbranschen. 3-4 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och kännedom om ekonomiska flödet krävs för rollen. Du har goda kunskaper i Excel så att du är van att hantera data och arbeta med rapporter. Några av kunderna finns på den globala marknaden, vilket gör att mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav, förutom svenska. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Service gentemot kollegor i den egna organisationen samt gentemot kunder är en viktig del av tjänsten. Eftersom man arbetar i team är det viktigt att du kan arbeta i grupp förutom att du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Positiv och social är också egenskaper man värdesätter.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-02
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 632
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2539471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: