Flexibel och positiv säljadministratör sökes! (Stockholm)

Office Management Supplies AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management har sedan starten 1993 kontinuerligt expanderat sin verksamhet! Vi finns idag i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad â€?drivâ€?, framåtanda och gemenskap!
Vill du arbeta i en säljande organisation?
Är du noggrann och trivs med att arbeta i ett högt tempo?
Är du pigg, positiv, flexibel, och har skinn på näsan?
Stämmer dessa punkter in på dig bör du definitivt läsa vidare!
Vi söker till ett av våra bolag en säljadministratör för stöd, hjälp och koordinering. Rollen är bred och varierande, med mycket eget ansvar. Du kommer att vara personen som håller i många puckar och som har â€?stenkollâ€?, varför det är viktigt att du arbetar strukturerat och fokuserat.
Du kommer bland annat att arbeta med offerter och avtal, ha kontakt med kunder, hjälpa säljarna med koordinering och logistik, etc. Tjänsten innefattar även diverse ekonomirelaterade uppgifter.
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat administrativt, samt att du har någon form av ekonomisk bakgrund – exempelvis gymnasieekonom, ekonomikurser, eller arbetslivserfarenhet. Vi värderar även serviceyrken högt för denna tjänst då den innefattar en hel del kundkontakter.
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo, och trivs när det händer mycket runt omkring dig. Du är inte rädd för att jobba hårt och ta egna initiativ. Självklart har du en flexibel och positiv personlighet!
Hos oss kommer du att få möjlighet att utvecklas och påverka, samt vara delaktig i en expansiv verksamhet! Du kommer att bli en mycket viktigt del i bolagets fortsatta utveckling.
Välkommen till vår framtid!
Är du intresserad? Nyfiken? Tveka inte – ansök redan idag! Vi arbetar med löpande urval, varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Vid frågor är Du varmt välkommen att kontakta Mari Larsson eller Therese Wessman på 08-734 30 00.
OFFICE Management arbetar inom fem affärsområden och erbjuder lösningar inom kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation och operatörstjänster. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken.

Publiceringsdatum
2008-03-05

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-04
Ange följande referens när du ansöker: 437

Kontakt
Therese Wessman, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
153658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: