Flexibel kundtjänstmedarbetare sökes till myndighet i Borlänge

Bemannia Kontor / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som kundtjänstmedarbetare hos vår välkända och attraktiva kund - en statlig myndighet i Borlänge. Du är kundens ansikte utåt och arbetar för att ge bästa möjliga service till medborgarna. Uppdraget beräknas starta efter semesterperioden 2017-08-21 och pågår till åtminstone till 2018-02-20. Kundtjänsten är tillgänglig och bemannad dygnet runt - varpå vi söker en konsult som kan arbeta varierat. Natt- och helgarbete kan förekomma. Schemat planeras en månad i taget.

Dina arbetsuppgifter:

• Telefonarbete och handläggning av frågor.
• Att bemöta och behandla allmänhetens frågor och synpunkter.
• Föra kundens önskemål och synpunkter till rätt instans inom organisationen.
• Svara på frågor och vara ett effektivt stöd åt organisationen genom att handleda och svara kunden direkt i så stor utsträckning som möjligt.

Dina kvalifikationer:

• Minst 2 års arbetslivserfarenhet av yrkesområdet eller likvärdigt.
• Tidigare telefonvana från exempelvis kundserviceverksamhet eller likvärdigt.
• Goda datorkunskaper.
• Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift. Kunskaper i fler språk är meriterande.
• Erfarenhet av callcenterapplikation, gärna Solidus.
• Erfarenhet av myndighetsutövning är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

• Utåtriktad.
• Stresstålig.
• Noggrann.
• Initiativtagande.
• Självständig.
• Mån om att ge god service.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-05-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3516322

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: