Flagship Store Manager, Kartell

Rubino Rekrytering AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rubino Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Kartell är ett ledande italienskt företag inom design och tillverkning av innovativa inredningslösningar. Sedan starten 1949 har företaget satt sin prägel på branschen med sin unika kombination av teknisk innovation och konstnärlig skicklighet.

Kartells produkter kännetecknas av deras elegans, funktionalitet och höga kvalitet. Företaget är särskilt känt för sin användning av plastmaterial, vilket har gett upphov till flera ikoniska designobjekt som har blivit verkliga klassiker.

Som en del av vårt fortsatta tillväxtarbete söker Kartell nu en driven och engagerad medarbetare till vårt svenska Flagship Store i Stockholm. Vi söker en person med en passion för design och inredning, som har en förmåga att skapa goda relationer med kunder och samarbetspartners.

Vi söker nu en driven Flagship Store Manager med viss erfarenhet från branschen som kan ta hand om vår butik och försäljning av våra produkter till privatpersoner, arkitekter, inredare och företag. Som Flagship Store Manager är du ansvarig för att leda och utveckla butiken, samtidigt som du säkerställer hög kundnöjdhet och försäljning. Du kommer att ha personalansvar för en person och rapportera direkt till vår Retail Manager.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Säljande och rådgivande försäljning av våra produkter till privatpersoner, arkitekter, inredare och företag

• Ansvarig för att upprätthålla hög kundnöjdhet och försäljning i butiken

• Utveckla och genomföra säljstrategier och marknadsföringsplaner

• Övervaka och analysera försäljningsresultat för att maximera intäkter och lönsamhet

• Personalansvar för en person, inklusive rekrytering, träning och utveckling

• Säkerställa att butiken alltid är ren, organiserad och väl underhållen

• Arbeta lördagar enligt butikens öppettider

För att vara framgångsrik i denna roll tror vi att du har:

• Tidigare erfarenhet av liknande roll, särskilt inom detaljhandeln för möbler eller design

• En stark förmåga att sälja och ge rådgivande försäljning

• En passion för design och inredning

• Förmåga att leda, träna och utveckla personal

• Starkt affärssinne och förmåga att analysera försäljningsresultat

• En positiv attityd och hög servicenivå gentemot kunder

• Flexibilitet och förmåga att arbeta lördagar och enligt butikens öppettider

Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i en ledande designvarumärke med möjligheter att växa och utvecklas. Om du är intresserad av denna position och tror att du har vad som krävs, ber vi dig att skicka in din ansökan med ditt CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på telefon 0733-763930.

Vä!kommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rubino Rekrytering AB (org.nr 556641-9098), https://www.rubino.se

Arbetsplats
Rubino Rekrytering

Kontakt
Harry Rubino
harry@rubino.se
073 - 376 39 30

Jobbnummer
7751536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rubino Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rubino Rekrytering AB: