Firstline supporttekniker till Prodoc!
Cleverex Bemanning AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cleverex Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-06-27Om tjänstenTill Prodoc söker vi nu två servicedesk tekniker där du kommer att vara första kontaktpunkten för deras kunder. De inkommande frågorna berör print och konferenslösningar för både hård och mjukvara. Anledning till behovet är att medarbetare har utvecklats inom bolaget och därför gått vidare internt. Vi söker dig som har ett genuint teknikintresse och vill ta steget till att jobba inom det! Starten för tjänsten är enligt överenskommelse.
Prodoc är ett företag som specialiserar sig på tekniska lösningar för dokumenthantering. De erbjuder hård- och mjukvaruprodukter för utskrifts- och kopieringsbehov samt konferensrumslösningar. Prodocs vision är att skapa arbetsglädje genom att säkerställa en problemfri vardag för deras kunder och användare. Dessutom har organisationen även olika medarbetarledda grupper som ex: fysgruppen, umgängesgruppen samt en grupp som ökar trivseln på kontoret.
Initialt kommer du komma in som konsult via Cleverex Bemanning och arbeta via oss, ute hos Prodoc. Om allt känns bra i samarbetet förväntas du gå över till dem efter 6 mån.
Du erbjuds
• En arbetsplats där alla är hjälpsamma och ställer upp för varandra med högt i tak
• En chans till kompetenshöjning och goda möjligheter till karriärsutveckling, exempelvis kan man utvecklas till andra linjen
• Gemensam frukost varje fredag!
Dina arbetsuppgifterI rollen som firstline supporttekniker kommer du att få lösa olika problem som innefattar hård och mjukvarurelaterade frågor gällande skrivare och konferensrumslösningar. Du kommer att supportera Prodocs kunder som har över 10.000 enheter på fält. I det dagliga arbetet kommer du:
• Hantera inkommande supportärenden via telefon, mejl och chatt
• Identifiera och lösa tekniska problem
• Dokumentera och hålla kunder uppdaterade om ärenden
• Eskalera ärenden till andra linjen som kräver ytterligare expertis
Profil• Avslutad gymnasieutbildning
• Behärskar svenska och engelska obehindrat, då arbetet sker i båda språken
• Det är meriterande om du arbetet inom service, kundsupport eller liknande, men inget krav.
Du är en teknikintresserad person som kanske nyligen tagit studenten. Vidare är du en social person som är hungrig på att lära sig nytt. För denna roll ser vi att du är ansvarstagande, då man kommer att äga sina ärenden och uppgifter. Du har även en god känsla för kundservice.
Övrig information• Start: Enligt överenskommelse
• Plats: Stockholm, Hägersten
• Omfattning: Heltid
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till
rekrytering@cleverex.se .
Om företagetPå Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "550".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cleverex Bemanning AB (org.nr 559082-0287),
https://cleverex.se/ Jobbnummer 7919260
Observera att sista ansökningsdag har passerat.