First Line Support
Tilgin AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tilgin AB i Stockholm Publiceringsdatum2008-05-29Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du att ansvara för first line support till interna Windows och Linux användare på plats i våra lokaler men även via mail och telefon. I arbetet ingår också att ge användare teknisk support avseende hård och mjukvara samt ansvara för övriga datortillbehör som exempelvis skrivare, skanner, projektorer. Andra arbetsuppgifter är exempelvis att skapa FAQs och underhålla användarmanualer. Arbetet är omväxlande och ger dig stora möjligheter att på verka din arbetsdag.
Vem är du?
Vi tror att du är en IT-intresserad person med hög servicenivå som gillar tekniska utmaningar och vill utvecklas. Du har goda kunskaper av Microsoft klient operativsystem. Det är meriterande om du har kunskap om nätverk, Linux operativsystem och Windows 2000/2003 server. Vi tror att du har arbetat 1-2 år med liknade arbetsuppgifter.
Arbetet är självständigt och kräver att du är ansvarstagande samt serviceinriktad, ambitiös och flexibel. Du behärskar både svenska och engelska väl.
Placering
Tjänstens placering är norra Kista där Tilgin sitter i moderna trevliga lokaler med närhet till T-bana och med goda parkeringsmöjligheter
Så ansöker duStämmer bilden in på dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till
hr@tilgin.comArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid, 40 timmar per vecka
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-19
FöretagTilgin AB
AdressTilgin AB
Box 1240
16428 KISTA
KontorsadressFINLANDSGATAN 40
KISTA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-57238709
Faxnummer: 08-57238500
E-postadress:
stefan.enholm@tilgin.com Jobbnummer 233767
Observera att sista ansökningsdag har passerat.