Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Webhelp
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-10-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Webhelp" (publicerad 2018-12-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Är du social, finsktalande, kaffe- och filmälskare?
Webhelp arbetar på uppdrag för Nespresso samt HBO's kundtjänster och rekryterar nu fler stjärnor till teamet. Intresset för kaffe och film är naturligtvis inte ett krav utan snarare en merit, språkkunskaper i norska är däremot ett krav för denna tjänst.
Arbetsuppgifter:
Arbetet på vår multi-skillade kundtjänst kommer kretsa kring att assistera både norska och svenska kunders förfrågningar via telefon och mail från Webhelps huvudkontor i Solna. Här har du med dina språkkunskaper och sociala färdigheter ett försprång i att skapa positiva kundupplevelser.
Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Utgående samtal kan förekomma till bland annat befintliga kunder, detta främst med fokus på service och försäljning.
Första tiden på Webhelp:
Tjänsten påbörjas med en två veckors heltidsutbildning inriktad mot Nespressos kunder, här kommer du få rätt verktyg och kunskap samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor och eventuella problem. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning tillsammans med dina nya kollegor. Efter några månader kommer du även få din utbildning med inriktning mot HBO's produkter och kunder.
Är det dig vi söker?
För att trivas på kundtjänsten tror vi att du som söker har följande:
• En positiv attityd och lätt för att lära nya saker
• Du är lösningsorienterad och anpassar dig lätt till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med på varje uppdrag
• Du är kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga
• Du strävar efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang
Krav för tjänsten:
• Mycket goda kunskaper i norska, både muntligt som skriftligt
• Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt som skriftligt
• Goda kunskaper i engelska, muntligt samt skriftligt
• God datorvana
Om jobbet:
Anställningsform:
• Vi inleder anställningen med en 6 månaders provanställning på hel- eller deltid
Arbetstider:
• Arbetstiderna förläggs flexibelt enligt våra öppettider måndag-söndag 07:00-22:00
Lön / Förmåner:
• Fast lön enligt kollektivavtal
• Språktillägg
• Friskvårds- och massagebidrag
• Goda utvecklingsmöjligheter
Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, finsktalande, försäljning
Varaktighet, arbetstid
Flexibelt under öppettiderna 6 månaders provanställning, 75-100%
Publiceringsdatum2018-10-26ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Tamm
edith.tamm@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 19
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 19
Jobbnummer 4425750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.