Finsktalande Incident agent
Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Incident agent" (publicerad 2018-01-24) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 5.500 anställda förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 500.000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2015 uppgick nettoomsättningen till 8.338 miljoner norska kronor. Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av KKR, HgCapital, Cinven och Vismaledningen.
Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.
Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till en ny tjänst.
Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.
Vi söker nu en finsktalande junior medarbetare till vår supportavdelning. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.
Vi söker såväl juniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:
Erfarenhet av arbete med kundsupport
Mycket goda kunskaper i engelska
Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem
Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Stort intresse för IT
Följande är ett krav:
Mycket goda kunskaper i finska och svenska
Tjänsteort är Bromma. Omfattning: Heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid (kväll och helg), beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.
Visma EssCom tillämpar provanställning 6 månader.
Sista ansökningsdag är den 30 april 2017.
För frågor kring tjänsten, kontakta Supportchef Fredrik Nordkvist
fredrik.nordkvist@visma.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-20Ersättning Fast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Nordkvist +46 10-141 16 00
FöretagVisma EssCom AB
AdressVisma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma
KontorsadressGårdsfogdevägen 5
Jobbnummer 3449302
Observera att sista ansökningsdag har passerat.