Fastighetsskötare sökes till Lundbergs fastigheter i Södertälje

Arena Personal AB / Fastighetsskötarjobb / Södertälje
2016-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fastighetsskötare sökes till Lundbergs fastigheter i Södertälje" (publicerad 2016-11-18) ⬅️


Visa alla fastighetsskötarjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-08-30

Om tjänsten
Vi letar nu fastighetsskötare för vår kund Fastighets AB LE Lundberg i Södertälje.
Som fastighetsskötare hos Lundbergs ansvarar du för skötseln av dina tilldelade fastigheter.

Detta innebär bland annat att du ska:
Genomföra reparationer och åtgärder i lägenheter, lokaler, allmänna utrymmen samt yttre skötsel.
Vid behov köpa in mindre reparationsarbeten samt kvalitetssäkra utfört arbete.
Utföra löpande tillsyn avseende fastigheternas drift- och underhållsbehov och planera förebyggande åtgärder.
Du ska även utföra trygghets- och trivselfrämjande åtgärder.

Det är en mångsidig tjänst där du får jobba både ute och inne och ha många kontaktytor. Du blir en del av ett härligt gäng och får en ordentlig introduktion till arbetet.

Tjänsten kommer, för rätt kandidat, leda till anställning direkt hos Lundbergs.

Profil
Du som söker har gymnasieutbildning, gärna med inriktning teknik/samhälle/ekonomi, eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt.
Du har självklart B-körkort och är van att köra bil.
Du talar och skriver svenska obehindrat.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker därför dig som är:
• Självgående och driven
• Strukturerad och professionell
• Serviceinriktad och kommunikativ
• Har integritet och en förmåga att skapa och bibehålla goda relationer

Meriterande om du har erfarenhet av:
• Liknande arbetsuppgifter
• Fastighetsteknik
• Elsäkerhet
• Trädgårdsskötsel
• Grundläggande datateknik
• Kundservice

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3764
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Kimreus

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Kontorsadress
Box 30117, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3020635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: