Fakturarådgivare företag till Telia i Norrköping

Telia Sverige AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Eskilstuna, Örebro eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom Faktura. Mitt namn är Erik Jonsson och jag är ledare för ett av våra fakturateam. Jag söker dig som är brinner för kundservice i det dagliga mötet med våra kunder. För rätt person är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Du kommer vara en del av ett härligt gäng fakturarådgivare där du kommer arbeta dagligen med att stötta våra företagskunder kring deras fakturafrågor, vilket kan vara allt från att förklara innehållet på en faktura till utredningar om kundens betalningar. Du kommer möta dem via telefon, chatt och mail.
Teamet präglas av gemenskap, glädje och ett klimat där vi hjälps åt. Du kommer att arbeta självständigt, ha mycket kontakt med våra kunder och har hela tiden stöd från din närmsta ledare. Våra öppettider kommer vara förlagd på vardagar under kontorstid. För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundbemötande, växa personligen och utveckla din kompetens. Du kommer att få en inledande utbildning som startar i augusti och därefter löpande coachning och utbildning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med provanställning i 6 månader.
Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team styr du över din egen framtid hos oss.
Och vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras engagemang hos oss. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och brinner för kundservice.
Din personlighet:
Kundfokuserad
Engagerad och nyfiken
Flexibel
Ansvarstagande och noggrann.

Din erfarenhet:
Eftersom att du kommer hantera våra företagskunders fakturor, ser vi att du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska.
Minst ett års arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av kundbemötande är meriterande.

Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig på 072 5012230
eller erik.z.jonsson@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 25:e maj 2020.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2020-05-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Telia Sverige AB
DALSGATAN 7
60189 Norrköping

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Dalsgatan 7 (visa karta)
601 89  NORRKÖPING

Arbetsplats
Telias kontor Norrköping

Jobbnummer
5215111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: