Facility Coordinator sökes!
Perido AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
2025-01-27
Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Trivs du med arbetsdagar med varierande komplexa arbetsuppgifter där du får ta mycket ansvar? Gillar du att arbeta självständigt? Letar du efter en tjänst där du får använda dig av din mycket goda engelska? Skicka in din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2025-01-27Om tjänstenPerido söker en Facility Coordinator till en tjänst hos vår kund, ett globalt bolag inom fastighetssektorn. Företaget äger och förvaltar kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter, med kontor i flera städer runt om i landet. Du kommer att tillhöra företaget men arbetet sker ute hos en kund till dem själva i Solna.
ArbetsuppgifterDu kan förvänta dig en självständig tjänst som ställer krav på dig vad gäller att snabbt kunna omprioritera bland de uppgifter som ligger framför dig i kombination med att nya snabbt kan uppstå. Eftersom det rör sig om arbete i en internationell miljö ställs det stora krav på att du är mycket van med att arbeta på engelska och har erfarenhet av det sedan tidigare. Vad avser arbetsuppgifter kretsar de i huvudsak kring:
Facilitetsförvaltning
Arbete med utvecklingsprocesser kring finanser
Budgetkontroll
Mätning, utvärdering och förbättring av KPI:er
Välkomna och ta hand om besökare
Ta hand om post och gods
Administrativa uppgifter som att hantera mejl
Ansvara för bokningar samt skötsel av konferensrummen i huset
Kontakt med leverantörer
Hantera catering
Ansvara för att planera och genomföra olika event i huset
Diverse administrativa uppgifter för inköpsordrar, fakturor, rapportering, sammanställningar etc.
Hantera felanmälningar
Rondering av kundens lokaler
Dina egenskaper och kvalifikationer
Ansvarstagande med utmärkt organisationsförmåga, tar initiativ och säkerställer att arbetsuppgifter slutförs effektivt
Självgående och motiverad av att leverera ett professionellt och trevligt bemötande
Hög servicenivå och strävar efter att skapa en stark kundupplevelse
Skicklig på att prioritera och lösa problem på ett strukturerat och lösningsorienterat sätt
Kan självständigt planera och genomföra evenemang och aktiviteter med ett professionellt och framgångsrikt resultat
Positiv och serviceinriktad med en stark känsla för integritet
Tidigare erfarenhet av receptionsarbete, facilitetsförvaltning, arbete med utvecklingsprocesser kring finanser, budgetkontroll, mätning, utvärdering och förbättring av KPI:er
Datorvana med goda kunskaper i Officepaketet
Tidigare arbete på engelska (vilket ställer krav på flytande kunskaper)
Flytande i svenska, både i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet inom eventbranschen
Erfarenhet inom andra serviceyrken
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till överrekrytering till företaget efter 6 månader. Start enligt ök slutet av april/början av maj.
Så ansöker duAnsökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35032 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "35032".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387),
http://perido.se Jobbnummer 9128280