Extrajobb som orderadministratör
OIO Väst AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OIO Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Lerum,
Alingsås,
Borås eller i
hela Sverige OM TJÄNSTEN:
Nu söker Christian Berner efter en ny kollega till sin orderavdelning som ska stötta upp på deltid. Bolaget har en stor produktportfölj där man på denna avdelning arbetar med utrustning för vattenrening. Det är artiklar som pumpar, filter, redskap för mätning av PH-värde m.m. I din roll som orderadministratör kommer du att hantera inkommande order per mail för att sedan skapa en order och lägga beställning på rätt artiklar i affärssystemet. Det kan också handla om att administrativt uppdatera kunduppgifter, avtalsvillkor eller artikelnummer.
Det finns ett dagligt behov av stöd på avdelningen och teamet ser helst att man kan arbeta ca 1-3h per dag. Detta då nya beställningar kommer in dagligen och behöver betas av för att produkterna ska komma iväg till kund. När du blivit upplärd i rollen finns möjlighet att helt arbeta hemifrån om så önskas.
Sammanfattningsvis kommer du att:
Hantera inkommande beställningar via mail
Sköta administration i affärssystemet
Svara på kundfrågor och koordinera med kollegor på teknikavdelningen i syfte att ge kunder rätt information
VI SÖKER DIG SOM:
Har minst gymnasiekompetens, där utbildning inom logistik eller administration är meriterande
Är tillgänglig för arbete på 1-3h dagligen
Har goda kunskaper i Excel.
Kommunicerar flytande på svenska såväl som engelska i både tal och skrift då språken används dagligen i tjänsten
Det är meriterande om du:
Tidigare arbetat i en kundnära roll
Arbetat med ordermottagning på något sätt tidigare
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet där den främsta egenskapen för att lyckas kommer vara ett personligt driv som gör att du kan ta initiativ för att komma framåt och du agerar även lösningsorienterat när problem uppstår.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av OIO.
ÖVRIG INFORMATION:
Omfattning: Timanställning, löpande
Start: Omgående
Kontaktperson: Dino Segetalo
Lön: Timlön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Extrajobb
Publiceringsdatum2022-09-01ErsättningTimlön - Endast rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOIO Väst AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "oio60".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare OIO Väst AB (org.nr 559351-5835),
https://oio.se/ Arbetsplats OIO - Göteborg
Jobbnummer 6939268
Observera att sista ansökningsdag har passerat.