Extrajobb / kundtjänstmedarbetare / finsktalande student till Ti

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb / kundtjänstmedarbetare / finsktalande student till Ti" (publicerad 2021-07-14) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-06-30

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i åtminstone ett år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Uppdraget löper på alla veckor under året. I perioder arbetar du mer och ibland mindre.

Om företaget
TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.

I rollen tillhör du ett finskt team om sju kollegor.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare tillhör du avdelningen Card Support som supporterar privatkunder från ett femtiotal banker i kortrelaterade ärenden. Du ansvarar för att besvara ärenden där kunderna är finsktalande, därmed pratar du finska större delen av dagen. Du sitter uppkopplad mot inkommande telefoni och svarar exempelvis på frågor gällande transaktioner, auktorisation samt ärenden som exempelvis gäller spärrning och aktivering av kort samt bedrägeri. Du sitter även med viss utgående telefoni i de fall du behöver kontakta kund eller bank. I vissa fall kan även samtal på engelska eller svenska förekomma. I rollen arbetar du mot uppsatta mål och tydliga KPI:er.

I tjänsten jobbar du skift där både dags- och nattpass ingår. De olika passen är 08.00 - 17.00, 10.00 - 19.00, 12.30 - 22.30, 14.00 - 21.00, 20.00 - 08.00, 21.00 - 08.00, 22.30 - 08.30 och 08:00 - 20.00. Det förekommer även kortare pass.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning, med examen tidigast januari 2023
• Tidigare erfarenhet av service
• Flytande kunskaper i finska, svenska och engelska
• Erfarenhet från CRM- eller affärssystem är meriterande
• Erfarenhet från kundtjänst och/eller telefonvana är meriterande

För denna tjänst är de personliga egenskaperna av största vikt. Du som söker bör ha en god vana av att ge utomordentlig service till kunder och kan hantera båda stressiga kundsituationer såväl som lugna sådana. I denna tjänst är det dessutom viktigt att du vågar ställa frågor till dina kollegor om du är osäker. Därtill har du en förmåga att arbeta strukturerat med ärenden och kan planera din tid väl. Till det hör även att kunna rapportera och dokumentera om problem uppstår. Slutligen har du en känsla för att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta mot uppsatta deadlines.

Övrig information:

Start: Senast v. 33
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Timlön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, undersökning, kundservice, service, inkommande samtal, utgående samtal, administration, deltid, Stockholm, långt uppdrag

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5839253

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: