Extrajobb kundservicemedarbetare inom kundnöjdhet till DHL Freight

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-07-12

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det kan finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är "logistikbolaget för hela världen". DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.

DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen ansvarar du för att hantera och administrera information från företagets kunder gällande kundnöjdhet. Detta innebär att du genomför kundnöjdhetsmätningar genom att du ringer till befintliga företagskunder och ställer kompletterande frågor kopplat till kundnöjdhet. Du dokumenterar sedan svaren och har ett nära samarbete med andra kollegor som tar vid i ärendena. DHL arbetar aktivt med mål och uppföljning och därav kommer du att vara proaktiv i tjänsten och fånga upp eventuell feedback, för att företaget ska kunna tillgodose kunden och kunna arbeta med ständiga förbättringar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du är studerande och har möjlighet att arbeta 8 timmar i veckan
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Det är meriterande om du har serviceerfarenhet/telefonvana sedan tidigare

Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver mycket dokumentation, är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete.

Övrig information:

Start: 2 september
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8799432

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: