Extrajobb - Inventering Linköping
Dryckeskonsult Sverige AB / Butikssäljarjobb / Linköping
2023-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb - Inventering Linköping" (publicerad 2023-09-14) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dryckeskonsult Sverige AB i Linköping,
Norrköping,
Boxholm,
Haninge,
Vingåker eller i
hela Sverige Är du en problemlösare med inventeringserfarenhet och B-körkort? Då längtar vi efter att få höra från dig!
Vi söker nu inventeringspersonal som vill jobba extra vid behov under vardagar i Linköping och Norrköping.
KORT OM FÖRETAGET...
Vi på Dryckeskonsult har i över 15 års tid hjälpt butiker att öka sin försäljning och lönsamhet. Vi tillhandahåller alla de personalintensiva tjänster som krävs för att effektivisera driften och maximera försäljningen. Vi har också, som vårt namn antyder, en branschunik kompetens inom just dryckeskategorin.
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETUPPGIFTER INNEBÄR...
Inventera butiker (mellan 7-15 vardagar)
VI SÖKER DIG SOM...
Är självgående, problemlösare och serviceinriktad
Innehar körkort och tillgång till bil
Gärna har butikserfarenhet inom dagligvaruhandeln
Har erfarenhet av inventering
Har god fysik då arbetet innebär en del tyngre lyft
INFORMATION OM TJÄNSTEN...
Kollektivavtal med Handelsanställdas förbund finns. Tjänsten är en timanställning.
ANSÖKAN...
Du som tror detta är ett jobb som passar dig är välkommen att kontakta oss via mejl på
ansokan@dryckeskonsult.se där du berättar kort om dig själv och din arbetsbakgrund.
Rubricera din ansökan med "Inventering Linköping".
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-14
E-post:
ansokan@dryckeskonsult.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Inventering Linköping".
Arbetsgivare Dryckeskonsult Sverige AB (org.nr 556687-8491)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Linköping
Jobbnummer 8029515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.