Experis Finance söker en ekonomiassistent till kund i Höganäs

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-03-05

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig, som är en driven ekonomiassistent med erfarenhet av reskontraarbete för ett uppdrag på 60% hos vår kund i Höganäs.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Leverantörsfakturahantering; scanna, tolka och skicka på attest
• Matchning av leverantörsfakturor mot beställningar
• Bokföra leverantörsfakturor

Du anställs som konsult av Experis och arbetar ute på uppdrag hos kunden. Kunden föredrar att du jobbar 6 timmar per dag måndag-torsdag. Under intensiva perioder, bland annat över sommaren, bör du kunna gå upp i tid. Uppdraget pågår minst september ut. Start sker omgående.

Vem är du?
För att vara aktuell för just denna roll som konsult har du hunnit bygga minst tre års erfarenhet av löpande bokföring, med fokus på kund- och/eller leverantörsreskontra. Vi ser att du har erfarenhet av stora flöden och känner dig bekväm med engelska i både tal och skrift. Vi ser långsiktigt på din anställning och vill att du ska utvecklas tillsammans med oss. Hos våra kunder är det du som konsult som gör skillnaden.

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller motsvarande och har ett par års erfarenhet från att arbeta med liknande uppgifter inom kund- och/eller leverantörsreskontra. Har du erfarenhet från att arbete i Visma Business är detta meriterande.

Som person är du social, framåt och positiv. Du har ett smidigt sätt men samtidigt skinn på näsan. Det är viktigt att du trivs med att jobba både självständigt och i team. Du ska vara nyfiken och ihärdig och stimuleras av problemlösning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har lätt för att uppmärksamma vad som behöver göras och tar dig an arbetsuppgifter utan att någon behöver säga till dig.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.
Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Kontaktperson för detta jobb
Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Dino Elezovic på telefon 042-371631.

Arbetstider och omfattning
75% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dino Elezovic +4642371631

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2191827

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: