Erfaren VD-assistent
Centric Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu en VD-assistent med vana av att arbeta som VD-assistent på ledningsnivå i ett nationellt bolag. Uppdraget startar omgående som ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kunden efter sex månader. Vår kund är ett attraktivt bolag inom IT-branschen.
Placeringsort: Kista
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som VD-assistent kommer du att arbeta som ett viktigt stöd och högra hand för den nordiska VDn samt övriga kontoret. Arbetet kommer att bestå av både administrativa, projektbaserade och kundnära arbetsuppgifter i en omväxlande och fartfylld miljö. Du kommer att vara det första steget för kontakten med VDn och hantera mycket viktig, konfidentiell information.
• Ta emot inkommande telefonsamtal och mail.
• Hantera VD:ns omfattande kalender, hantera och planera aktiviteter och möten.
• Koordinera möten och konferenser.
• Protokollföra.
• Hantera rapporter och presentationer.
• Boka och planera affärsresor.
Publiceringsdatum2014-05-26ProfilVi ser att du har minst 5 års erfarenhet av en liknande position. Du som söker är strukturerad, har förmåga att prioritera och är van att ha många projekt igång samtidigt. Du har förmåga att uttrycka dig professionellt både på svenska och engelska i tal och skrift. Då engelskan är det dagliga språket och det i tjänsten ingår många externa kontakter, både nationella och internationella, så är det viktigt att du är helt bekväm med det.
Du har hög integritet och är prestigelös.
Mycket goda datorkunskaper krävs.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3666Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Centric - connect.engage.succeed.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768-696495
sara.dahlstrom@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg
KontorsadressHamngatan 33
Sundbyberg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1888800
Observera att sista ansökningsdag har passerat.