Erfaren löneadministratör söker till Brommaorådet

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu en erfaren löneadministratör till ett löneteam på fem personer som finns hos vår spännande kund. Tjänsten är på heltid med start första februari 2018 och pågår minst ett år fram, med chans till förlängning efter det.

Du blir anställd av oss på Bemannia och arbetar ute hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer tillsammans i ditt team ha ansvar för ca 800 löner. Du arbetar självständigt med hela processer för lön-, reseräknings- och flextidsadministration samt med viss personaladministration relaterat till lönebeslut och organisationsförändringar.

Du har nära kontakt med verksamheten och chefer samt medarbetare, där du är ett professionellt stöd i lönefrågor och ger kvalificerad service.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning
• Eftergymnasial utbildning inom lönehantering
• Du har minst tre (3) års erfarenhet av schemaläggning och lönehantering
• Du har arbetat med hela löneprocesser, tolkat beslut, anställningsavtal, lagar och avtal
• Det läggs också stor vikt vid dina personliga egenskaper, som hur kommunikativ du är

Dina personliga egenskaper:

Du tycker om att ta egna initiativ, vara drivande och utvecklingsorienterad samtidigt som du är strukturerad och serviceinriktad. Du trivs i att arbeta i ett högt tempo. Du är ansvarstagande och en problemlösare.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-11-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3799143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: