Erfaren Customer service och Orderhanterare till globalt bolag

SW / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en engagerad person med ett genuint intresse för människor och administration? Vill du vara en del av ett globalt företag med goda värderingar och en härlig stämning? Vår kund söker dig som vill ha ett långsiktigt arbete inom kundservice. Vår kund är verksam inom medicinska och ortopediska produkter.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som Customer Support att arbeta på ett trivsamt bolag som sitter i fräscha lokaler i Göteborg. Du blir en del av en grupp på fyra personer som präglas av samarbete, service och noggrannhet. Du tar emot inkommande samtal och order ifrån företagets kunder och vårdar relationen till kunderna. I din tjänst kommer du huvudsakligen att arbeta med att registrera och ta emot order som kommer in via telefon, mail, och fax. Du hanterar även frågor angående bland annat leverans, order samt övriga frågor rörande företagets produkter.Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din service- och samarbetsförmåga komma väl till användning.

Lämplig bakgrund
För att trivas i tjänsten som Customer Service tror vi att du har flerårig erfarenhet av en liknande tjänst. Du trivs i en administrativ tjänst där din strukturförmåga och noggrannhet kommer till användning. Då engelska är koncernspråk känner du dig trygg att använda det i både tal och skrift, övrigt språk är svenska. Du är en van användare av MS Office, särskilt excel och har med fördel erfarenhet av SAP eller annat affärssystem.

Du är lugn och kontrollerad i stressiga situationer och arbetar med en hög ansvarskänsla. Som person är du positiv och glad och du trivs med att skapa och vårda relationer och brinner för att ge service på både ett professionellt och personligt sätt. Vidare är du prestigelös, kommunikativ och lösningsorienterad.

Övrig information
Ovanstående är en rekrytering med anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel. 0766-47 16 51.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-10-04

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson Telefonnummer: 031-333 54 81 Mob: 0766-47 16 51

Företag
SW

Adress
SW
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 A, Göteborg

Jobbnummer
3733189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: